آریا جوان
دیدار وزیر ورزش و جوانان ایران با رئیس کمیته ورزش ترکمنستان/ تاکید مقامات هر دو کشور بر گسترش روابط همکاری
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 12:59:45 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - در دیدار دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با کومکوف تویلی رئیس کمیته ورزش ترکمنستان، مقامات هر دو کشور بر گسترش روابط همکاری تاکید کردند

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛دکتر مسعود سلطانی فر در دیدار با با کومکوف تویلی رئیس کمیته ورزش ترکمنستان، گفت:مسابقات و امکانات بسیار خوبی برای میزبانی این مسابفات آماده شده است. همچنین مراسم افتتاحیه هم بسیار باشکوه بود و توانست خاطره خوبی را برای میهمانان رقم بزند.
وزیر ورزش و جوانان ایران توسعه روابط با همسایگان را یکی از اصلی ترین تاکیدات دکتر روحانی دانست و اظهار داشت: در زمان استقلال ترکمنستان، ایران دومین کشوری بود که این موضوع را تبریک گفت. از طرفی رابطه دوستانه ما با ترکمنستان به سالهای گذشته بر می گردد که تاکنون پایدار و دوستانه بوده است.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما در زمینه های فرهنگی، ورزش ی و جوانان هم می توانیم روابط خوبی داشته باشیم.
دکتر سلطانی فر گفت: با توجه به جایگاه مناسب ایران در بسیاری از رشته های ورزش ی در جهان و آسیا، می توانیم از لحاظ فنی و آموزش مربیان و ورزش کاران به کشور ترکمنستان کمک کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11100/دیدار-وزیر--ورزش--و--جوانان--ایران-با-رئیس-کمیته--ورزش--ترکمنستان--تاکید-مقامات-هر-دو-کشور-بر-گسترش-روابط-همکاری
بستن   چاپ