آریا جوان
پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی،
جلالی مدال ارزشمند طلا را بر گردن آویخت
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 7:54:50 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - مهدی جلالی با 4 پیروزی متوالی مدال طلای وزن 74- کیلوگرم را به خود اختصاص داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز گذشته (یکشنبه - 26 شهریورماه) با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.
رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از ساعت 8:30 صبح امروز (دوشنبه - 27 شهریورماه) آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. مهدی جلالی تکواندوکار وزن پنجم کشورمان با غلبه بر تمامی حریفان خود موفق شد سکوی قهرمانی را به نام خود ثبت نماید.
نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت، در نخستین مبارزه با نتیجه 22 بر یک و در پایان راند دوم «سونکسای مانگخیوآ» از لائوس را شکست داد. در دومین مبارزه رو در روی «هارپر موریسون» از فیلیپین قرار گرفت و با نتیجه 26 بر 15 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
جلالی در نیمه نهایی با نتیجه 21 بر 13 برابر « کی رِن» از چین به برتری رسید و به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. مهدی در رقابت پایانی خود «کایرات ساریمساکوف» قزاق را با نتیجه 5 بر 2 از پیش رو برداشت و مدال طلا را بر گردن آویخت.
هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11127/جلالی-مدال-ارزشمند-طلا-را-بر-گردن-آویخت
بستن   چاپ