آریا جوان
دیدار وزیر ورزش و جوانان با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا
دکتر سلطانی فر: ایران اولین حامی توسعه ورزش در آسیا است
دوشنبه 27 شهريور 1396 - 9:13:42 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - وزیر ورزش و جوانان خطاب به رییس شورای المپیک آسیا گفت: هر برنامه ای که برای گسترش و توسعه ورزش داشته باشید اولین حامی شما ایران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در دیدار با شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا که در عشق آباد ترکمنستان محل برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا برگزار شد گفت: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند کمک فراوانی به روابط کشورها کند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برنامه ها و ابتکارات شورای المپیک آسیا مورد حمایت ما است گفت: ایران آمادگی کامل دارد تا کمک های شایانی به شورای المپیک آسیا داشته باشد و این شورا مجموعه ورزش ایران را به عنوان حامی خود برای اجراهای برنامه ها بداند. هر جا لازم باشد کمک بیشتر و تاثیرگذاری بیشتر ایران را خواهید داشت.
دکتر سلطانی فر گفت: در مدتی که به عنوان وزیر ورزش و جوانان ایران فعال بوده ام ، باید بگویم تلاش ما بر این است در جایی که بتوانیم در حل اختلافات نقش آفرینی کنیم قطعا همکاری کرده و اعلام آمادگی می کنیم.
وی ادامه داد: هر برنامه ای که برای گسترش و توسعه ورزش داشته باشید اولین حامی شما ایران است.
دکتر سلطانی فر با دعوت از شیخ احمد برای سفر به ایران گفت: امیدوارم بتوانیم با برگزاری جلسات منظم جهت توسعه ورزش در آسیا گام برداریم.
شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا نیز در این دیدار گفت: قطعا با دعوتی که شما از من کردید به ایران خواهم آمد.
بسیار خوشحال شدم شما را دیدم و امیدوارم شاهد پیشرفت ورزش ایران در همه رشته ها باشیم.
وی با اعلام حمایت کامل از برنامه ها و توسعه ورزش ایران, افزود: قطعا به ایران خواهم آمد و با شما در خصوص مسائل مختلف ورزشی گفت و گو خواهم کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11135/دکتر-سلطانی-فر--ایران-اولین-حامی-توسعه-ورزش-در-آسیا-است
بستن   چاپ