آریا جوان
پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی،
نشان زرین طلا بر گردن احمدی
چهارشنبه 29 شهريور 1396 - 7:38:00 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - سروش احمدی نماینده وزن 63- کیلوگرم تکواندوی کشورمان با غلبه بر تمامی حریفان خود و کسب 4 پیروزی متوالی نشان طلایی این دوره از رقابت‌ها را به گردن آویخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه - 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.
رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از روز گذشته (دوشنبه - 27 شهریورماه) آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که نماینده وزن سومی کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.
سروش احمدی پس از یک‌دور استراحت در نخستین گام «جعفر دهوماد» از عراق را 24 بر 7 شکست داد و راهی مرحله بعد شد. در دومین دیدار به مصاف «حیکمت اله زاین» از افغانستان رفت و با نتیجه 24 بر 9 به برتری رسید.
نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی «چیا هسین هو» از چین تایپه را 18 بر 4 از پیش رو برداشت و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد.
هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم کشورمان در رقابت نهایی «نوتاوی کلومپانگ» تایلندی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2016 و نایب قهرمان نوجوانان جهان 2014 را 10 بر 7 از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11191/نشان-زرین-طلا-بر-گردن-احمدی
بستن   چاپ