آریا جوان
پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی،
رجبی بر سکوی قهرمانی وزن 87- کیلوگرم ایستاد/ چهارمین طلای تکواندو بدست آمد
چهارشنبه 29 شهريور 1396 - 7:38:08 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - سعید رجبی نماینده وزن هفتمی کشورمان در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی با 4 پیروزی متوالی موفق شد سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به تصاحب خویش آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه - 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.
رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از روز گذشته (دوشنبه - 27 شهریورماه) آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت که سعید رجبی در پایان رقابت‌ها وزن 87- کیلوگرم موفق شد مدال طلای این رقابت‌ها را کسب نماید.
سعید رجبی پس از یک‌دور استراحت در نخستین مبارزه «آدام لسلی مِیرس» استرالیایی را 24 بر 4 از پیش رو برداشت. او در دومین مبارزه رو در روی «آناس سادک» از کره جنوبی قرار گرفت و 33 بر 5 به برتری رسید.
هوگوپوش وزن 87- کیلوگرم کشورمان در دیدار نهایی به مصاف «جینتائو لیو» از چین رفت و در حالیکه در پایان راند سوم مبارزات با نتیجه 16 بر 16 به راند طلایی کشید نماینده با غیرت کشورمان در دیداری حساس و نفس گیر نتیجه را به نفع خود به پایان رساند و موفق شد عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.
هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11193/رجبی-بر-سکوی-قهرمانی-وزن-87--کیلوگرم-ایستاد--چهارمین-طلای-تکواندو-بدست-آمد
بستن   چاپ