آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان:طرح های افتتاحی حوزه ورزش کشور تا پایان امسال به 800 پروژه می رسد
دوشنبه 27 اسفند 1397 - 16:26:18
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: پروژه های افتتاحی سال جاری حوزه ورزش کشور تا پایان امسال به حدود 800 پروژه می رسد، درحالی که پیش بینی صورت گرفته برای سال 97، بهره برداری از 500 پروژه بود.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی ؛ مسعود سلطانی فر صبح پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و بهره برداری از دو پروژه عمرانی ورزشی در شهر داود آباد اراک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در سفر به استان مرکزی ضمن دیدار با مردم و ورزشکاران استان، تعدادی پروژه‌ها را به بهره برداری می‌رسانیم که از جمله پروژه‌های افتتاحی امروز پروژه زمین چمن استاندارد و سالن ورزشی چند منظوره شهر داود آباد است که ده سال بلاتکلیف و نیمه تمام مانده بود و 35 میلیارد ریال اعتبار برای این دو پروژه صرف شده است .
وزیر ورزش و جوانان افزود: همچنین در ادامه برنامه‌های امروز، سالن ورزشی 1200 نفری شهر خمین افتتاح می‌شود و بازدیدی نیز از پروژه سالن ورزشی نیمه تمام شهر محلات و پروژه‌های ورزشی اراک خواهیم داشت .
وی در ادامه بیان کرد: نمایندگان مجلس اراک از جمله نمایندگان پیگیر در راستای ارتقای ورزش استان مرکزی هستند و تلاش داریم در سال 98، بخش اعظم پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان مرکزی را تکمیل کنیم .
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان ساخت: هم اکنون استان مرکزی از نظر شاخص‌های ورزش و سرانه فضای ورزشی وضعیت مطلوبی دارد و همچنین در سال‌های اخیر ورزش این استان پیشرفت چشمگیری داشته که تلاش داریم با بهره برداری از پروژه‌های ورزشی، زمینه این رشد بیش از پیش فراهم شود .
سلطانی فر تصریح کرد: همچنین امروز در بیت امام راحل در شهر خمین، نشستی با هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان مرکزی خواهیم داشت تا مشکلات این بخش را بررسی کنیم .
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه امسال کارنامه ورزشی کشور کارنامه درخشانی است که رضایت مردم را در برداشته و نتایج بسیار مطلوبی را در جام جهانی روسیه کسب کردیم با وجود اینکه در گروه مرگ بودیم و در رقابت‌های جاکارتا نیز بیشترین تعداد مدال را در بعد از پیروزی انقلاب توانستیم در تمام رشته‌ها کسب کنیم .
وی افزود: همچنین در مسابقات پارا آسیایی از رتبه چهارم به سوم، در المپیک جوانان از رتبه 24 جهان به رتبه هفتم ارتقا پیدا کرده و در رشته‌های شطرنج، تکواندو، وزنه برداری، کاراته و وشو در مسابقات جهانی رتبه‌های بسیار خوب کسب کردیم .
سلطانی فر عنوان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور، دو تیم پرسپولیس و استقلال همزمان در یک چهارم نهایی و جزو هشت تیم برتر بودند و یکی از این دو تیم نیز به فینال رسید. در جام ملت‌های آسیا نیز اگرچه انتظار ما قهرمانی بود، اما بعد از 14 سال به مرحله نیمه نهایی رسیدیم که در اثر یک اشتباه نتوانستیم به فینال برسیم .
وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان اینکه این روند موفقیت آمیز را در کنار تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی در سطح کشور دنبال خواهیم کرد، افزود: برای امسال پیش بینی این بود که 500 پروژه عمرانی ورزشی را در کشور به بهره برداری برسانیم که با احتساب بهره برداری‌های امروز در استان مرکزی و همچنین افتتاح‌های ورزشی سفر روز یکشنبه هفته آینده به همراه رئیس جمهور به استان بوشهر، مجموع آمار پروژه‌های ورزشی افتتاحی امسال در کشور به حدود 800 پروژه خواهد رسید .

http://www.javanannews.ir/fa/News/111998/وزیر-ورزش-و-جوانان-طرح-های-افتتاحی-حوزه-ورزش-کشور-تا-پایان-امسال-به-800-پروژه-می-رسد
بستن   چاپ