آریا جوان
مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال ٩٧ شهرستان ورامین
سردار قاسم‌قاسمی: شهرستان ورامین از پتانسیل بالای ورزشی برخورداراست/ حمایت از ورزش کاران باید ادامه یابد
سه شنبه 28 اسفند 1397 - 09:37:21
آریا جوان - مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران اظهار داشت :حضور بیش از ٣٠٠ قهرمان ورزشی در شهرستان ورامین نشان دهنده پتانسیل بالا جوانان این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سردار قاسمی که در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال ٩٧ شهرستان ورامین سخن می گفت، از دکتر گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و آقای ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و پرسنل به خاطر تلاش در جهت توسعه ورزش و برگزاری این آیین قدردانی کرد. وی اظهار داشت : بسیار خوشحالم که جامعه ورزش ورامین با حضور یک هزارنفری خود در مراسم تجلیل از قهرمانان این شهرستان حضور یافته و از ورزش کارانش حمایت می کندو امیدوارم این روند حمایتی ادامه داشته باشد . مشاور وزیر ورزش و حوانان در امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنانش، حضور بیش از ٣٠٠ قهرمان ورزشی در شهرستان ورامین را نشان دهنده پتانسیل بالا جوانان این منطقه دانست و در ادامه حضور بیش از پیش آنها را در میادین ورزشی برای کسب افتخارات بیشتر خواستار شد. وی همچنین در این مراسم در پیامی سلام و درود وزیر محترم ورزش جناب دکتر سلطانی فر را به 110 خانواده معظم شهدا ابلاغ کرد و بیان داشت که دکتر سلطانی فر هم از برگزاری این مراسم در شهرستان ورامین قدردانی کردند . سردار قاسمی ادامه داد: شهرستان ورامین در میان سایر شهرستانهای استان تهران پیش قدم برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان خود است بنابراین از تمام تلاش های انجام شده توسط مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین قدردانی می کنم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/112081/سردار-قاسم‌قاسمی--شهرستان-ورامین-از-پتانسیل-بالای--ورزشی--برخورداراست--حمایت-از--ورزش-کاران-باید-ادامه-یابد
بستن   چاپ