آریا جوان
در دیدار با شورای فنی فدراسیون کشتی
دکتر سلطانی فر: بیشترین حضورم در مسابقات و اردوهای کشتی بوده است/ نگاه ما به آینده کشتی مثبت است
پنجشنبه 30 شهريور 1396 - 9:06:41 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - عصر امروز اعضای شورای فنی فدراسیون کشتی به همراه رسول خادم رییس این فدراسیون در جلسه هم اندیشی با وزیر ورزش و جوانان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در دیدار با شورای فنی فدراسیون کشتی ضمن اشاره به اهمیت بالای ورزش کشتی به لحاظ تاریخی و بین المللی برای ورزش کشور گفت: کشتی ورزش اول کشور است و انتظار مردم در رویدادهای مختلف جهانی و المپیک از این رشته بسیار بالاست که انصافا در طول تاریخ پرافتخار ترین رشته هم همین کشتی بوده است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: در مدت مسئولیت خودم در وزارت ورزش ، بیشترین حضورم در مسابقات و اردوهای کشتی بوده است چرا که هم به آن علاقه مندم و هم رشته مهمی است و هم فدراسیون پرتلاشی دارد.
دکتر سلطانی فر ضمن تاکید بر تلاش و تعامل بیشتر برای پیشرفت هرچه بیشتر این رشته گفت: نتایج مسابقات جهانی فرانسه در برآوردهای اولیه من و اقای خادم نبود و فکر میکردیم یکی از سکوهای اول تا سوم کشتی آزاد را کسب کنیم ولی مطمئن هستم این افت جبران خواهد شد و نگاه ما به آینده کشتی مثبت است.
وزیر ورزش و جوانان دلیل تشکیل این جلسه را همفکری و تبادل نظر مستقیم با نخبگان و صاحبان اصلی کشتی کشور دانست و افزود: با سازماندهی خوب فدراسیون کشتی ، استعدادهای ناب ورزش ایران و تدارک و حمایت گسترده وزارت ورزش و جوانان می توانیم هم در بازیهای آسیایی و هم به خصوص در المپیک توکیو به نتایج تاریخی دست پیدا کنیم.
دکتر سلطانی فر افت و خیز و برد و باخت را در تمام رشته ها و تمام تیم های ورزش ی دنیا طبیعی دانست و تاکید کرد: جوانگرایی هزینه هایی هم دارد و نگاه اصلی ما به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و البته نتایج درخشان در المپیک 2020 توکیو است. انتظار داریم با توجه به استعدادهای فراوان و تلاش مضاعف فدراسیون، آینده کشتی بسیار درخشان تر باشد.
سلطانی فر در پایان تاکید کرد: با آغوش باز شنونده نظرهای بزرگان و پیشکسوتان کشتی ایران هستم و این جلسه هم به همین منظور و برای کمک به کشتی تشکیل شده است.
در این جلسه همچنین محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید به تلاش های زیاد فدراسیون کشتی گفت: شرایط سخت این رشته را می دانیم و در کنار شما هستیم. وزارت ورزش قصد ورود به موارد فنی را ندارد و دلیل تشکیل چنین جلساتی برای انتقال سایر مشکلات است تا سعی کنیم مسئولیت خود را به درستی پیاده کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم چرا که در برابر مردم پاسخگو هستیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11243/دکتر-سلطانی-فر--بیشترین-حضورم-در-مسابقات-و-اردوهای--کشتی--بوده-است--نگاه-ما-به-آینده--کشتی--مثبت-است
بستن   چاپ