آریا جوان
پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی،
تیران ولی‌پور بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد
پنجشنبه 30 شهريور 1396 - 9:06:54 AM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - هادی تیران ولی‌پور تکواندوکار وزن دومی کشورمان با 3 پیروزی و یک شکست، بر سکوی نایب قهرمانی پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی ایستاد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از روز یکشنبه - 26 شهریورماه با حضور 6 هزار ورزشکار در "عشق آباد" ترکمنستان آغاز و به مدت 11 روز پیگیری می‌شود.
رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از روز دوشنبه - 27 شهریورماه آغاز و فردا (پنجشنبه) به پایان می‌رسد که با پایان مبارزات وزن 58- کیلوگرم، هادی تیران ولی‌پور موفق شد عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت نماید.
نماینده وزن دومی کشورمان که ابتدا با قرعه استراحت رو به رو بود در نخستین مبارزه خود به مصاف «نالبی روسلان» اردنی رفت و با نتیجه 12 بر 10 به برتری رسید. در دومین دیدار برابر «اینتات راتاناوانگ جاروئن» تایلندی 18 بر 16 پیروز شد.
هادی در مرحله نیمه نهایی «نیاز پولاتو» از ازبکستان را در دیداری حساس 13 بر 12 شکست داد. وی در فینال این رقابت‌ها برابر «جون جانگ» از کره جنوبی قهرمان جهان و آسیا نوجوانان نتیجه را 31 بر 10 واگذار و به مدال نقره این رقابت ها بسنده کرد.
هدایت این تیم برعهده «فریبرزعسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است.
گفتنی است؛ این رقابت‌ها G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11248/تیران-ولی‌پور-بر-سکوی-نایب-قهرمانی-ایستاد
بستن   چاپ