آریا جوان
امروز صورت گرفت؛
کمک‌های فدراسیون سوارکاری به مردم سیل‌زده گلستان
يکشنبه 4 فروردين 1398 - 16:51:24
آریا جوان - کامیون‌های شامل آب اذوقه اولیه هدیه فدراسیون به مردم آسیب دیده از سیل راهی اق قلا شد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون سوارکاری برای کمک به مردم سیل زده گلستان اغذیه مورد نیاز را به این استان فرستاد.
اطلاعیه فدراسیون سوارکاری درباره کمک به مردم سیل زده گلستان به شرح زیر است:
حادثه تاسف بار سیل استان گلستان مخصوصا در مناطق ترکمن‌صحرا باعث تالم و ناراحتی خانواده بزرگ سوارکاری ایران شده است. ما به عنوان اعضای یک خانواده سالهاست که در کنار یکدیگر و در غم و شادی هم شریک هستیم.
فدراسیون سوارکاری از همان ابتدای وقوع این حادثه تلخ از نزدیک با همکاران خود در استان،مالکین و مربیان در تماس بوده است و با تلاش خانواده سوارکاری ایران اولین محموله کمک ها و اقلام مورد نیاز را به منطقه ارسال کرده است. همچنین با همت عالی اهالی خانواده‌بزرگ سوارکاری و اسبدوانی ایران در حال جمع آوری کمک های نقدی نیز است که با همراهی مسئولین محلی به زودی برای سیل زدگان عزیز هزینه خواهد شد
فدراسیون سوارکاری در جهت حل برخی از مشکلات به وجود آمده برای مالکین و مربیان عزیز اسبدوانی که احیانا دچار خسارت شده اند نیز اعلام آمادگی می کند.
اهالی خانواده محترم و بزرگ سوارکاری ایران همواره با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر خواهند بود و امیدواریم با همت عالی و تلاش همه مشکلات ناشی از سیل ویرانگر در استان گلستان نیز حل و از تالمات مردم غیور و با معرفت ترکمن صحرا نیز کم شود.
‌ کامیون‌های شامل آب اذوقه اولیه هدیه فدراسیون به مردم اسیب دیده از سیل راهی اق قلا و این کمک‌های تحویل هلال احمر استان گلستان شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/114326/کمک‌های-فدراسیون--سوارکاری--به-مردم-سیل‌زده--گلستان
بستن   چاپ