آریا جوان
در پی وقوع سیل در استان گلستان
اطلاعیه سازمان بسیج ورزشکاران لرستان در پی وقوع سیل در استان های گلستان و مازندران
دوشنبه 5 فروردين 1398 - 20:35:05
آریا جوان - سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در پی وقوع سیل در دو استان گلستان و مازندران اطلاعیه ای صادر و از جامعه ورزش لرستان خواست به سیل زدگان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان ، در چند روز اخیر سیل در دو استان گلستان و مازندران اتفاق افتاده که در پی آن بسیج ورزشکاران لرستان ضمن تبریک سال نو ، اطلاعیه ای صادر و از ورزشکاران خواست به سیل زدگان کمک کنند ، در متن این اطلاعیه آمده است :
رهبر معظم انقلاب فرمودند : " همه وظیفه داریم به کمک سیل زدگان در همه استانهای کشور بشتابیم. "
سیل ویرانگر به منازل مسکونی و بخشهای مختلف این دو استان خسارت زیادی وارد کرده است ، به طوری که روند زندگی مختل شده و شهرها و روستا های این دو استان را با مشکلات فراوانی مواجه ساخته و مردم را از همه لحاظ متضرر کرده است.
در اینگونه موارد ، مردم با کمکهای نوع دوستانه خود به مردم سیل زده کمک می کنند تا بتوانند بخشی از مشکلات ایجاد شده و لطمات وارد شده را جبران کنند.
مردم کشورمان ، نوع دوستی و وظیفه شناسی خود را در چنین شرایطی همیشه نشان داده اند و همیشه در کنار نیروهای امدادی و دستگاههای متولی به کمک مردم خسارت دیده شتافته اند.
سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان هم از جامعه ورزش لرستان خواست به کمک مردم خسارت دیده بشتابند و کمکهای خود را جهت انتقال به این استانها در شهرستانها به بسیج ورزشکاران شهرستانها و در استان به بسیج ورزشکاران استان تحویل دهند. و در جبران خسارات مردم سیل زده سهیم باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/114819/اطلاعیه-سازمان-بسیج-ورزشکاران-لرستان-در-پی-وقوع-سیل-در-استان-های-گلستان-و-مازندران
بستن   چاپ