آریا جوان
رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی :
امداد رسانی به آسیب دیدگان از طریق هیات های استانی با تمام ظرفیت و توان ممکن انجام خواهد شد
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 11:20:39
آریا جوان - با درخواست محمود صیدانلو کلیه هیات های استانی سراسر کشور خصوصا مناطق سیل زده موظف شدند کلیه امکانات و نیروی انسانی خود را جهت امداد و کمک رسانی به سیل زدگان با هماهنگی و همکاری مسئولین استانی ، بسیج و مهیا کنند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی فدراسیون ، در پی بارندگی های اخیر و احتمال وقوع سیل در دیگر استان های کشور جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی کشور جهت هرگونه کمک رسانی به سیل زدگان آمادگی خود را اعلام کردند.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده از سیلاب های اخیر خصوصاً مردم شریف استان‌های گلستان ، مازندران ، لرستان و فارس که در این مناطق دچار بحران و مصیبت شده اند ، با اشاره به ضرورت امداد رسانی ، خطاب به روسای هیات های استانی به ویژه تمامی هیات ها در مناطق سیل زده بر انجام اقدامات فوری جهت کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده ، با تمام ظرفیت و امکانات موجود با هماهنگی مسئولین استانی تاکید کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/115334/امداد-رسانی-به-آسیب-دیدگان-از-طریق-هیات-های-استانی-با-تمام-ظرفیت-و-توان-ممکن-انجام-خواهد-شد
بستن   چاپ