آریا جوان
‍ مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:
ورود جمعی از ورزشکاران و جوانان لرستانی برای کمک به سیل زدگان
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 11:20:43
آریا جوان - علی یاور عزیزپور گفت: سازمان های مردم نهاد و جمعی ازورزشکاران لرستان ، برای کمک به سیل زدگان پیش قدم شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، علی یاور عزیزپور در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری این اداره کل ، ضمن اظهار تاسف بابت حادثه اخیر در استانهای شمالی گفت: ورزشکاران لرستانی در هیاتهای مختلف به صورت خودجوش از همان لحظات اولیه عازم مناطق سیل زده شده اند و هیاتهای ورزشی قایقرانی ، نجات غریق و غواصی، شنا، کوهنوردی و صعودهای ورزشی جهت کمک بیشتر اعلام آمادگی کرده اند.
عزیزپور در ادامه ورود جوانان به این عمل خیر خواهانه را در قالب جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی عنوان کرد و گفت : سازمان های مردم نهاد دراستان نیز برخی اقلام کمکی را به صورت امدادی و برخی دیگر را به صورت جمع آوری کمک های مردمی انجام می دهند.
وی در ادامه بااشاره به اینکه استان لرستان نیز جز مناطقی است که در آمادگی کامل برای بحران سیل به سرمی برد گفت: تدابیر لازم در این خصوص انجام شده است و به تمامی روسای ادارات، روسای هیاتهای ورزشی ، پرسنل و نیروهای هیاتی اطلاع داده شده که تمامی سالن ها و اماکن ورزشی را در اختیار مسافران نوروزی قرار داده و هرگونه کمکی در این خصوص انجام شود.
عزیزپور در پایان ضمن ارزوی سالی پراز موفقیت برای تمامی هموطنان ، کمک به دیگران در مواقع سختی را وظیفه همگان دانست و گفت: لرستانی ها مثل همیشه یارو یاور هموطنان خود هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/115339/ورود-جمعی-از-ورزشکاران-و-جوانان-لرستانی-برای-کمک-به-سیل-زدگان
بستن   چاپ