آریا جوان
دکتر سلطانی فر در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران وزارت ورزش و جوانان:
سال 98 در مسیر تحقق فرموده های رهبری در بیانیه گام دوم و شعار رونق تولید گام بر می داریم
سه شنبه 6 فروردين 1398 - 16:05:19
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: فرموده های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و حرکت در مسیر تحقق شعار رونق تولید، برنامه مهم و محوری ورزش و جوانان کشور در سال جدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در دیدار نوروزی با کارشناسان ، مدیران ستادی و روسای فدراسیون ورزشی گفت: سال جدید را با شعار رونق تولید آغاز کردیم و فرموده های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و عمل دقیق به دستورات ریاست محترم جمهور ، برنامه مهم و محوری ورزش و جوانان کشور در سال 98 خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و سیاست های تبیین شده از سوی ایشان و ریاست محترم جمهور در تمام برنامه های ورزش و جوانان کشور بایستی مد نظر مدیران و تصمیم گیران باشد و این موضوع مرتبا در ستاد وزارتخانه پیگیری خواهد شد.
دکتر سلطانی فر با تاکید بر مدیریت منابع مالی در ورزش کشور گفت: صرفه جویی و پرهیز از هزینه های زیاد، سیاست جدی ما بخصوص در بخش فدراسیون های ورزشی است.
وی ادامه داد: جوان گرایی در بخش مدیران و تحقق بخشیدن به خواسته رئیس جمهور برای حضور بیشتر زنان در مدیریت های ورزشی ، مدیریت دقیق منابع و همدلی و همکاری و هماهنگی در مدیریت ورزش کشور از برنامه های دیگر من در سال جدید است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به المپیک آینده گفت: امسال برای کسب سهمیه المپیک در ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک برنامه هایمان را ادامه می دهیم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه تاریخ ورزش کشور را در المپیک آینده بگیریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/115490/سال-98-در-مسیر-تحقق-فرموده-های-رهبری-در-بیانیه-گام-دوم-و-شعار-رونق-تولید-گام-بر-می-داریم
بستن   چاپ