آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
8 سالن ورزشی در اختیار آسیب دیدگان سیل گلستان قرار دارد
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 10:44:38
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: تا کنون هشت سالن ورزشی برای اسکان و تجهیز بهداری سیار در اختیار ستاد بحران برای کمک به آسیب دیدگان سیل گلستان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان بهمن طیبی در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از هموطنان ما در حادثه سیل استان گلستان آسیب جدی دیدند و سرپناه خود را از دست دادند اما مردم ثابت کردند که همواره در چنین حوادثی پای کار هستند.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گلستان، هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد استان از ابتدای این حادثه به صورت فردی و پراکنده کمک کردند اما نظر غالب جامعه ورزش و جوانان گلستان این بود که این کمک‌ها به صورت تجمیع شده باشد.
طیبی تصریح کرد: با فراخوانی که از هیئت‌های ورزشی و تشکل‌ها داشتیم، صبح دوشنبه نخستین جلسه ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی تشکیل شد و مسئولان هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد استان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
وی ادامه داد: در این ستاد از تمامی ظرفیت‌های جامعه ورزش و جوانان برای جمع آوری نیازهای سیل زدگان استفاده خواهد شد و امیدوایم اتفاقات خوبی رخ دهد.
وی یادآور شد: باید از تمامی اهالی ورزش و جوانان تشکر کنم که در روزهای تعطیل به یاری هموطنان خود آمدند.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه تمامی امکانات ورزش و جوانان استان در اختیار آسیب دیدگان حادثه سیل گلستان است، گفت: تا کنون هشت سالن ورزشی برای اسکان و تجهیز بهداری سیار در اختیار ستاد بحران قرار گرفته است.
طیبی افزود: همچنین هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان هم حدود 100 خودرو آفرود و هیئت قایقرانی استان تعداد زیادی قایق برای انتقال آسیب دیدگان و نیازهای آنها در اختیار ستاد بحران قرار داده‌اند و امیدواریم در روزهای آینده کمک‌های بیشتری انجام دهیم.
وی تصریح کرد: از تمامی ورزشکاران گلستانی که به صورت خودجوش برای کمک به سیل زده‌ها پیش قدم و با لباس کار در مناطق سیل زده حاضر شدند سپاسگزارم و این اتفاق نشان می‌دهد فضای انسان دوستانه در جامعه ورزش و جوانان همچنان به قوت خود باقی بوده و امیدواریم تمام ورزشکاران به کمک ستاد بیایند

http://www.javanannews.ir/fa/News/116028/8-سالن-ورزشی-در-اختیار-آسیب-دیدگان-سیل-گلستان-قرار-دارد
بستن   چاپ