آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان فارس : حوزه ورزش و جوانان پیشرو در ارایه خدمات به میهمانان نوروزی بود
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 12:18:10
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت : اداره کل ورزش و جوانان فارس و سازمانهای مردم نهاد پیشرو در ارایه خدمات به میهمانان نوروزی و سیل زدگان بود.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، حیدر علی کامیاب کلانتری با تبریک سال نو و ابراز تاسف از حادثه سیل دروازه قرآن شیراز که منجر به جان باختن جمعی از هم وطنانمان گردید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: بارش رحمت الهی در چند روز گذشته در سراسر کشور و به ویژه در استان فارس و شهر شیراز باعث خوشحالی مردم شد اما بروز حادثه سیل در محل دروازه قرآن موجب مکدر شدن مردم عزیز گردید که این حادثه تقدیر الهی بود و همه ما تسلیم به رضای خداوند بزرگ هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه در بروز این حادثه و کمک رسانی به سیل زدگان ورزش و جوانان استان اقدامات خوب و موثری را انجام داد بیان کرد: از چند روز قبل از حادثه سیل در خبرها اعلام کرده بودیم که مجموعه ها و سالنهای ورزشی در سراسر استان فارس آمادگی خواهند داشت تا در صورت بروز سیل احتمالی و بارشهای فراوان ما آمادگی کامل را داریم تا خدمات خوبی را به هم وطنان عزیزمان ارایه نماییم.
کامیاب گفت : در این راستا کلیه هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد استان به خوبی این موضوع مهم را به انجام رسانیدندو ضمن اسکان در سالنهای ورزشی تعداد بسیار زیادی غذا نیز توسط هیاتهای ورزشی و تشکل های مردمی بین این عزیزان توزیع گردید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم افزود: امیدوارم سال جدید برای همه مردم عزیز سال خوب و توام با سلامتی باشد و همچنین برای ورزشکاران و قهرمانان و در مجموع حوزه ورزش و جوانان سالی پر از موفقیت بیشتر و تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری که سال رونق تولید نام گذاری شده است باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/116077/مدیر-کل-ورزش-و-جوانان-فارس---حوزه-ورزش-و-جوانان-پیشرو-در-ارایه-خدمات-به-میهمانان-نوروزی-بود
بستن   چاپ