آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
سالن های ورزشی همدان برای اسکان اضطراری مسافران آماده است
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 12:18:17
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تمام اماکن ورزشی استان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی آماده است و جامعه ورزش و جوانان آماده خدمت رسانی به هم وطنان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان: محسن جهانشیر ضمن تاکید بر آمادگی جامعه ورزش و جوانان، هیاتهای ورزشی و سمن های مردم نهاد جهت خدمت رسانی در شرایط اضطراری به مسافران نوروزی افزود: همشهریان همدانی با توجه به بارش شدید باران و تداوم بارش ها تا چند روز آینده در صورت مشاهده ی نصب چادر در سطح شهر میهمانان را به سالن های انقلاب، تختی، فردوسی و ابن سینا راهنمایی کنند.
وی با بیان اینکه تمامی سالن های ورزشی تا پایان طرح نوروزی آماده ارائه هرگونه خدمات هستند تاکید کرد: امکانات و خدمات لازم برای گردشگران در همدان پیش بینی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ، تمام اماکن ورزشی در استان برای اسکان مسافران و حادثه دیدگان از بارندگی های اخیر در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است
جهانشیر اضافه کرد:هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد برای کمک و خدمت رسانی به مردم و نیروهای امدادی استان همدان آمادگی کامل را دارند
وی بیان کرد:تمامی شهرهای همدان دارای سالن سرپوشیده نوساز با کیفیت بسیار مطلوب هستند و در روزهای اخیر نسبت به تجهیز آنها اقدام شده است و آماده پذیرش گردشگران می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: سالن های ورزشی به صورت شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسئولان این سالن ها نظارت دارند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/116080/سالن-های-ورزشی-همدان-برای-اسکان-اضطراری-مسافران-آماده-است
بستن   چاپ