آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان :
هیات های استانی با تمام ظرفیت و توان جهت امداد رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر در گلستان بسیج شدند
چهارشنبه 7 فروردين 1398 - 13:29:34
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت : هیات های ورزشی استان با کلیه امکانات و توانایی های خود در امداد رسانی و کمک به سیل زدگان استان بسیج شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ، بهمن طیبی گفت : با توجه به وقوع سیل اخیر در مناطق گنبد ، آق قلا و گمیشان و بسیاری روستاهای استان همه هیات های ورزشی استان با کلیه امکانات و نیروی انسانی خود جهت امداد و کمک رسانی به سیل زدگان بسیج شدند.
وی گفت: تمامی هیات های ورزشی در مناطق سیل زده بر انجام اقدامات فوری جهت کمک رسانی با توجه به حوزه خدماتی خود به هموطنان آسیب دیده ، با تمام ظرفیت و امکانات موجود با هماهنگی مسئولین استانی حضور دارند.
وی افزود : با اشاره به ضرورت امداد رسانی جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان با ساماندهی خودروهای آفرود در مناطق سیل زده جهت هرگونه کمک رسانی به سیل زدگان آمادگی خود را اعلام کردند.
ایشان گفت :دیگر هیات های ورزشی استان با علاوه بر اعلام آمادگی در امداد رسانی ، کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی را جهت خدمت رسانی به سیل زدگان عرضه داشتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/116135/هیات-های-استانی-با-تمام-ظرفیت-و-توان-جهت-امداد-رسانی-به-آسیب-دیدگان-سیل-اخیر-در-گلستان-بسیج-شدند
بستن   چاپ