آریا جوان
عبدالحمید احمدی:وزارت ورزش ‌و جوانان همه تلاش خود را برای بهبود شرایط سیل‌زده‌ها انجام می‌دهد /همبستگی مسئولان و ورزش کاران با مردم را باید تحسین کرد/ روحیه و مرام پهلوانی قهرمانان قابل تقدیر است
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 18:36:13
آریا جوان - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به دستور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تمامی اماکن ورزش ی در گلستان، شیراز و دیگر شهرهای سیل زده برای اسکان آسوده تر در اختیار مردم قرار گرفت تا از شرایط دشواری که به خاطر حوادث غیرمترقبه اتفاق افتاده بود، فاصله بگیرند و با خیال راحت تری به استراحت بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای مردم سیل زده مناطق مختلف کشور اظهار داشت: ابتدا جا دارد سال جدید را به همه مردم ایران تبریک بگویم و برای همه هموطنانم آرزوی سلامتی و موفقیت در زمینه های مختلف را دارم. متاسفانه بعد از وقوع سیل در شهرهایی همانند گلستان، شیراز و دیگر نقاط کشورمان، خسارت هایی به مردم و اموال آنها وارد شد که از این بابت ناراحت هستیم اما اقدامات وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استان ها سبب شد تا در کمترین زمان ممکن، شرایط بهتری برای شهروندان مناطق سیل زده اعم از اسکان و بحث تغذیه فراهم شود و از این بابت بازهم در تلاش هستیم وضعیت مطلوب تر شود.
وی ادامه داد: به دستور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تمامی اماکن ورزش ی در گلستان، شیراز و دیگر شهرهای سیل زده برای اسکان آسوده تر در اختیار مردم قرار گرفت تا از شرایط دشواری که به خاطر حوادث غیرمترقبه اتفاق افتاده بود، فاصله بگیرند و با خیال راحت تری به استراحت بپردازند. ضمن اینکه قهرمانان ایران و تعدادی از مسئولان فدراسیون ها هم در محل حادثه حضور پیدا کردند و حمایت های مالی و معنوی خود را انجام دادند تا روحیه مردم بهتر شود.
احمدی تصریح کرد: همبستگی و همراهی مسئولان، ورزش کاران و همه مردم نکته بسیار امیدوار کننده ای است و نشان می دهد که تحت هر شرایط و اتفاقی، یکپارچگی و اتحاد مردم بیشتر از گذشته می شود و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان در انتها گفت: پیشگامی جامعه ورزش گویای این مساله است که قهرمانان علاوه بر کسب نتایج درخشان در میادین بین المللی، با روحیه و مرام پهلوانی خود همیشه در کنار مردم هستند و هیچگاه آنها را فراموش نمی کنند. وزرای دولت، روسای فدراسیون ها، ورزش کاران و قهرمانان تحت هر شرایطی در کنار مردم هستند و آستین های همت خود را برای خدمت رسانی بالا می زنند و آرزو می کنم دیگر چنین اتفاقاتی در ایران رخ ندهد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/116879/عبدالحمید-احمدی-وزارت--ورزش-‌و-جوانان--همه-تلاش-خود-را-برای-بهبود-شرایط-سیل‌زده‌ها-انجام-می‌دهد---همبستگی-مسئولان-و--ورزش-کاران-با-مردم-را-باید-تحسین-کرد--روحیه-و-مرام-پهلوانی-قهرمانان-قابل-تقدیر-است
بستن   چاپ