آریا جوان
معاون توسعه منابع و پشتیبانی استان فارس : تعداد 14 هزار پرس غذا بین مسافران سیل زده اخیر شیراز توزیع شده است
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 18:36:32
آریا جوان - معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت : در حادثه سیل اخیر در شیراز تعداد 14 هزار پرس غذا بین مسافران سیل زده اخیر شیراز توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، سید اسلام موسوی پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با بیان اینکه همه امکانات و ظرفیت های ورزشی استان به حالت آماده باش و ارایه خدمت به مسافرین و سیل زدگان است افزود: با اطلاع رسانی هفته گذشته و به حالت آماده باش بودن تمامی نیروهای ورزشی اعم از هیاتها ، سازمانهای مردم نهاد ، مدیران ادرات شهرستانها و مسوولان اماکن ورزشی جهت ارایه خدمات به مردم عزیز و مسافران نوروزی خوشبختانه از این امتحان بزرگ هم سر بلند بیرون آمدیم.
موسوی گفت : در این راستا تمامی فضاهای ورزشی سرپوشیده استان در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفت و به خوبی فعالین این حوزه توانستند خدمات خوب و موثری را به این عزیزان ارایه دهند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل با بیان اینکه تعداد 14 هزار پرس غذا بین مسافران و سیل زدگان قرار گرفته است بیان کرد: با هماهنگی انجام گرفته ، هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد و به خصوص مسوولان هیات سوارکاری استان تعداد 14000 پرس غذا در نوبت های مختلف بین این عزیزان توزیع گردید.
موسوی همچنین گفت : در شامگاه دوشنبه با حضور در جلسه ستاد بحران که در محل استانداری تشکیل شد مقرر شد همه دستگاههای اجرایی استان با تمام توان خود به ارایه خدمت به مسافران نوروزی و سیل زدگان بپردازند که اداره کل ورزش و جوانان فارس در این راستا پیشرو بود و اقدامات خوبی را هم به انجام رساند.
وی افزود: مدیر کل ورزش و جوانان فارس ، مدیران ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان ، مدیران ستادی اداره کل و روسای هیاتهای ورزشی با حضور در سالن های ورزشی از نزدیک نیازهای مسافران و سیل زدگان را مورد بررسی قرار دادند و دستورات لازم به منظور پوشش و ارایه خدمت بهتر را صادر کردند.
موسوی در این گفتگو با ابراز تاسف از حادثه سیل دروازه قرآن شیراز که منجر به کشته و مصدوم شدن تعدادی از هم وطنان گردید و عرض تسلیت به بازماندگان این عزیزان اظهار داشت : از همه عزیزان که تلاش کردند تا بتوانیم خدمات لازم را به این عزیزان ارایه دهیم و بخش عظیمی از مشکلات آنان را مرتفع نماییم تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند بزرگ برای از دست رفتگان این حادثه طلب آمرزش و برای مصدومان نیز آروزی شفای عاجل را از خداوند تبارک و تعالی آرزومندم.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل در پایان گفت: هم اکنون کلیه اماکن ورزشی در سطح استان به حالت آماده باش است و آمادگی لازم را جهت ارایه خدمت به مسافران عزیز می باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/116883/معاون-توسعه-منابع-و-پشتیبانی-استان-فارس---تعداد-14-هزار-پرس-غذا-بین-مسافران-سیل-زده-اخیر-شیراز-توزیع-شده-است
بستن   چاپ