آریا جوان
محمدرضا داورزنی :وزارت ورزش ‌و جوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند/ همدلی میان مسئولان، ورزشکاران و مردم موج می‌زند
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 20:20:16
آریا جوان - محمدرضا داورزنی با اشاره به همدلی میان مسئولان، ورزشکاران و مردم در حادثه سیل در گلستان ،استان فارس و خرم اباد اظهار داشت :وزارت ورزش ‌و جوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: جامعه ورزش مثل همیشه در کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق آنها بوده اند و باید در کنار هم یاری رسان مردم سیل زده کشورمان باشیم.
محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درخصوص اقدامات صورت گرفته برای کمک به سیل زدگان نقاط مختلف کشور گفت: از لحظات اولیه این حادثه ها برای هموطنان در گلستان، مازندران، فارس و دیگر نقاط سیل زده، تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران به صورت خودجوش به مناطق سیل زده رفته و در کنار سایر نیروهای امدادی و هلال احمر برای کمک به مردم حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: با دستور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در وزارتخانه ستادی تشکیل شد و فدراسیون‌ها کمک‌ها نقدی خود را به شماره حساب سازمان هلال احمر واریز کردند. جامعه ورزش مثل همیشه در کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق آنها بوده اند و باید در کنار هم یاری رسان مردم سیل زده کشورمان باشیم.
داورزنی خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر ورزش تمامی اماکن ورزش ی در گلستان، شیراز و دیگر شهرهای سیل زده برای اسکان آسوده تر در اختیار مردم قرار گرفت تا از شرایط دشواری که به خاطر حوادث غیرمترقبه اتفاق افتاده بود، فاصله بگیرند. قهرمانان و تعدادی از مسئولان فدراسیون ها هم در محل حادثه حضور پیدا کردند و حمایت های خود را انجام دادند تا روحیه مردم بهتر از گذشته شود.
او گفت: همدلی و همراهی مسئولان، ورزشکاران و همه مردم نکته امیدوار کننده ای است و نشان می دهد تحت هر شرایطی، یکپارچگی و اتحاد مردم بیشتر از گذشته می شود و باید قدردان زحمات آنها باشیم. وزارت ورزش و جوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. همدلی میان مسئولان، ورزشکاران و مردم موج می‌زند و این موضوع را تحت هر شرایطی باید به فال نیک گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/116930/محمدرضا-داورزنی--وزارت--ورزش-‌و-جوانان--در-حمایت-از-سیل‌زده‌ها-از-هیچ-تلاشی-دریغ-نمی‌کند--همدلی-میان-مسئولان،--ورزشکاران--و-مردم-موج-می‌زند
بستن   چاپ