آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان قم خبرداد:
اسکان بیش از 17 هزار مسافر نوروزی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان
پنجشنبه 8 فروردين 1398 - 22:09:43
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفـت: در تعطیلات نوروزی، اداره کل ورزش و جوانان استان قم میزبان بیش از 17 هزار نفر مسافر در سالن های ورزشی و خوابگاه مرحوم سلطانی نژاد بود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسول منعم عنوان کرد: با توجه به تاکید دکتر سلطانی فر وزیر وزرش و جوانان و پیگیری حوزه امور استانهای وزارت مطبوع ، بیش از 20 فضای ورزشی در اختیار ستاد تسهیلات زائرین استان قم قرار گرفته است.
وی گفت : با توجه به بارندگی های اخیر کشور در راستای رفاه حال مسافرین نوروزی تا کنون 8 سالن ورزشی و یک خوابگاه در اختیار زائرین و مسافرین نوروزی قرار گرفته که این تعداد اماکن میزبانی بیش از 17 هزار نفر را فراهم آورده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از نظارت دقیق مدیریت و پرسنل این اداره کل بر نحوه خدمات دهی این اماکن تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: پرسنل این اداره کل جهت خدمت رسانی تمام وقت به مسافرین نوروزی از آمادگی کامل برخوردار هستند.
منعم افزود : مجتمع خدمات رفاهی اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در عوارضی قم تهران مکان مناسب و مفرحی جهت توقف و استراحت مسافرین بوده که مجهز به تجهیزات ورزشی نیز شده است.
گفتنی است رسول منعم بهمراه معاونین و مسئولین واحدهای تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان از اماکن پیش بینی شده بازدید و نسبت به رفع نواقص و مشکلات موجود اقدام عاجل را خواستار شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/116981/اسکان-بیش-از-17-هزار-مسافر-نوروزی-توسط-اداره-کل--ورزش--و-جوانان--استان
بستن   چاپ