آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان زنجان :سالنهای ورزشی استان آماده ارائه خدمات به مسافرین در راه مانده هستند
جمعه 9 فروردين 1398 - 10:47:22
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن ابراز همدردی و اظهار تاسف و تسلیت به هموطنان سیل زده کشورمان گفت: تا کنون ورزشکاران، قهرمانان و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان زنجان کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به مردم سیل زده کشورمان ارائه کرده اند.

خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن ابراز همدردی و اظهار تاسف و تسلیت به هموطنان سیل زده کشورمان گفت: تا کنون ورزشکاران، قهرمانان و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان زنجان کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به مردم سیل زده کشورمان ارائه کرده اند.
همچنین سالنهای ورزشی استان نیز آماده ارائه خدمات و تامین اسکان مسافرین در راه مانده بوده اند و در روزهای آینده و با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به شهرهای شمالی و غربی کشور و احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور همچنان این آماده باش ادامه دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان درصورت بارندگی های سیل آسا و بروز یخبندان در ارائه خدمات و تامین اسکان به مسافرین نوروزی در راه مانده آماده امداد رسانی می باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/117403/مدیر-کل-ورزش-و--جوانان---زنجان--سالنهای-ورزشی-استان-آماده-ارائه-خدمات-به-مسافرین-در-راه-مانده-هستند
بستن   چاپ