آریا جوان
همدلی مردم و مسئولین باعث شد که موج کمک‌ها به مناطق سیل‌زده ارسال شود؛
دکتر سلطانی‌فر: 800 سالن ورزش ی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفته است/امکانات هیات‌های قایقرانی و نجات غریق به مناطق سیل‌زده ارسال شد /حضور جوانان و سمن‌ها برای کمک به مردم چشم‌گیر بود
جمعه 9 فروردين 1398 - 10:47:24
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: در وزارت ورزش و جوانان نیز بلافاصله با تاکیداتی که داشتیم پشتیبانی لازم برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد و فدراسیون‌های ما مانند قایقرانی و نجات غریق امکانات خود را در اختیار این مناطق گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در ارتباط زنده تلفنی با بخش خبری شبکه یک سیما درخصوص اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه برای کمک به مردم سیل‌زده کشور صحبت کرد.
سلطانی‌فر با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان نیز همچون دیگر دستگاه‌های کشور از ابتدای این اتفاق پای کار بوده است گفت: طی چند روز گذشته به دنبال بارش رحمت الهی و با ایجاد سیلاب به چند استان ما خسارت وارد شد و برخی از هموطنان ما در استان‌های گلستان، مازندران، شیراز، لرستان و خوزستان دچار صدمات مالی و جانی شدند. خوشبختانه از همان ابتدا که این حادثه در کشور رخ داد در کنار اتفاقات تلخی که شاهد بودیم همدلی مردم و مسئولین باعث شد که موج کمک‌ها به این مناطق اعزام شود. همچنین سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها به صورت خودجوش در مناطق سیل‌زده حاضر شدند و حضور جوانان در این مناطق چشم‌گیر بود.
وی در ادامه افزود: در وزارت ورزش و جوانان نیز بلافاصله با تاکیداتی که داشتیم پشتیبانی لازم برای کمک به سیل‌زدگان انجام شد و فدراسیون‌های ما مانند قایقرانی و نجات غریق امکانات خود را در اختیار این مناطق گذاشتند و دیگر فدراسیون‌های ما نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای مردم سیل‌زده ارسال کردند. هیات‌های قایقرانی استان‌ها تجهیزات خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان به این مناطق ارسال کردند.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در حال حاضر تعداد 800 سالن ورزش ی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفته است که تا به الان 360 سالن برای استفاده مردم سیل‌زده و همچنین مسافران مورد استفاده قرار گرفته است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/117404/دکتر-سلطانی‌فر--800-سالن--ورزش-ی-در-اختیار-مدیریت-بحران-قرار-گرفته-است-امکانات-هیات‌های-قایقرانی-و-نجات-غریق-به-مناطق-سیل‌زده-ارسال-شد--حضور--جوانان--و-سمن‌ها-برای-کمک-به-مردم-چشم‌گیر-بود
بستن   چاپ