آریا جوان
عزم جزم جامعه ورزش و جوانان کرمان در اسکان مسافران نوروزی
جمعه 9 فروردين 1398 - 10:47:25
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از عزم جزم جامعه ورزش و جوانان این استان در اسکان مسافران نوروزی در پی بارش باران و احتمال جاری شدن سیل خبر داد و گفت: تمام سالن های ورزشی و خانه های ورزش روستایی در سراسر این استان برای این کار در نظر گرفته شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به بارش باران و احتمال جاری شدن سیل در برخی شهرستان های کرمان گفت: سالن های ورزشی و خانه های ورزش روستایی سراسر استان کرمان اعم از روستاها، بخش ها، شهرها و شهرستان های این استان در حالت آماده باش قرار دارند.
وی افزود: در صورت بروز سیل در هر شهرستانی، سالن های ورزشی این مناطق برای اسکان در اختیار مردم و مسافران نوروزی قرار می گیرند.
امیری خراسانی تصریح کرد: در کرمان نیز سالن های رشیدفرخی، نصراللهی (بسکتبال) و فجر (در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامی) برای این امر در نظر گرفته شده اند.
وی یادآور شد: کمیته فرهنگی هیئت کاراته استان کرمان نیز تعدادی از باشگاه های کاراته منتخب را به منظور اسکان مهمانان نوروزی با برپایی چادرهای مسافرتی به صورت رایگان در اختیار این عزیزان قرار داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به جمع آوری کمک‌هایی از سوی سازمان های مردم نهاد جوانان استان کرمان در سه پایگاه برای مردم سیل زده شمال کشور اشاره کرد و گفت: پایگاه مرکزی واقع در چهارراه خورشید - جنب فرهنگسرای کوثر - خانه جوانان استان کرمان، پایگاه شماره یک در پردیسان قائم جنب دریاچه مصنوعی و پایگاه شماره دو در میدان کوثر آماده ی جمع آوری کمک های مردمی کرمان است.
امیری خراسانی افزود: هم اکنون این کمک ها در حال جمع آوری است که به زودی به سمت شمال کشور ارسال خواهد شد.
وی با اعلام اینکه جامعه ورزش و جوانان استان کرمان همواره همراه و همیار آسیب دیدگان سیل شمال کشور هستند، افزود: در پی وقوع سیلاب در برخی استان های کشور، کمیته جستجو و نجات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان نیز، آمادگی خود را برای اعزام تیم امداد برای یاری هموطنان آسیب دیده از سیلاب اعلام می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/117405/عزم-جزم-جامعه-ورزش-و-جوانان-کرمان-در-اسکان-مسافران-نوروزی
بستن   چاپ