آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اعلام کرد:
آمادگی کامل جامعه ورزش و سازمانهای مردم نهاد استان کرمانشاه برای مقابله با بحران احتمالی
جمعه 9 فروردين 1398 - 17:09:47
آریا جوان - با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه در خصوص توده بارشی بسیار قوی روزهای شنبه تا دوشنبه و احتمال بروز آب گرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیل و تأکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و استاندار، تدابیر لازم برای مقابله با بحران احتمالی برای همراهی جامعه ورزش اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان­ کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی کامل جهت ارائه خدمات اسکان و پذیرش مسافرین در کلیه اماکن ورزشی از همدلی و همراهی کامل جامعه ورزش برای مقابله با بحران خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس روز جمعه نشستی مشترک با حضور سازمان های مردم نهاد و هیأت های ورزشی شهرستانها در سرپل ذهاب برگزار خواهیم کرد و هماهنگی­های لازم جهت ارائه خدمات بر اساس دستورالعمل شورای هماهنگی مدیریت بحران انجام خواهد شد.
رحیمی از پیگیری مستمر و حضور میدانی و اثربخش استاندار کرمانشاه جهت مدیریت بحران تشکر و قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه پیش بینی اقدامات و انجام هماهنگی در مقابله با بحران اهمیت ویژه ای دارد، اداره کل ورزش و جوانان ، قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان، فعالان اجتماعی سازمان های مردم نهاد و کلیه هیأت های ورزشی از آمادگی کامل برای حضور در کنار مردم و انجام هرگونه خدمتگزاری برخوردار هستند و بر این اساس برای آرامش کامل مردم تلاش خواهیم کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه برگزاری نشست مشترک هیأت های ورزشی و سمن ها ضمن ایجاد وحدت و همدلی، سبب هماهنگی اثربخش و هم افزایی موثر می شود و بر این اساس فردا تمامی اقدامات لازم برای همراهی مردم پیش بینی خواهد شد و بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان کلیه اماکن ورزشی تا برقراری شرایط عادی در اختیار ستاد بحران قرار خواهد گرفت.
صابر رحیمی نوع دوستی و احساس مسوولیت اجتماعی جامعه ورزش و جوانان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: در سیل گلستان و شیراز نیز این مهم انجام شد که امیدوارم در کرمانشاه بحران خاصی نداشته باشیم ولی به هرحال آمادگی کامل را خواهیم داشت که علاوه بر اسکان از مسافران نیز پذیرایی داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان در خاتمه یاری و محبت مردم و مسوولین را نشانه وحدت همیشگی خواند و ابراز امیدواری کرد با تدابیر اندیشیده شده انشاالله مشکل خاصی را نخواهیم داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/117631/آمادگی-کامل-جامعه--ورزش--و-سازمانهای-مردم-نهاد-استان--کرمانشاه--برای-مقابله-با-بحران-احتمالی
بستن   چاپ