آریا جوان
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد :
با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان ، 40 مکان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در بارش باران و سیل احتمالی،آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است
جمعه 9 فروردين 1398 - 21:56:39
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان کشور ،40 مکان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در بارش باران و سیل احتمالی،آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است .

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید اعضای مدیریت بحران ورزش و جوانان استان از اماکن ورزشی که برای مقابله با سیل و پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است گفت : با توجه به دستور وزیر ورزش و جوانان کشور ،40 مکان ورزشی کهگیلویه وبویراحمد در بارش باران و سیل احتمالی،آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است .
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد پس از برگزاری جلسه مدیریت بحران ورزش و جوانان استان که صبح امروز جمعه نهم فروردین ماه در محل اداره کل برگزار شد ،از سالنها ،مکانهای ورزشی و خوابگاههای آماده پذیرایی از مسافران نوروزی وسیل زدگان بازدید کرد .
در این بازدید که معاونین اداره کل ،مسئولین ستادی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد نیز حضور داشتند ،علوی و همراهان از نزدیک از روند نگهداری و آماده سازی سالنها و خوابگاههای اداره کل که آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و سیل می باشد بازدید و خواستار کمک رسانی بهتر به مسافران شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید از سالنها و خوابگاههای شهر یاسوج در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان گفت :با تاکید دکتر سلطانی فر ورزش و جوانان مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی این وزارتخانه و ادارت کل در حوادث بحرانی همه اماکن ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد .
علوی از اختصاص 40 مکان ورزشی در استان به مسافران نوروزی و حادثه دیدگان سیل احتمالی در شهرهای مختلف استان خبر داد و اظهار داشت :تمام نیروها ،امکانات و سالنها برای رفاه مسافران و حادثه دیدگان سیل احتمالی در استان بسیج شدن و در کمک رسانی به مسافران از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهند کرد .
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد :با توجه به ظرفیت و پتانسیل ورزش استان در شهرستانها 4الی 5 سالن و خوابگاه ورزشی و در مرکز استان 7مکان ورزشی شامل 3خوابگاه و 4 سالن ورزشی آماده پذیرایی از موج دوم بارندگیها و امداد رسانی به مسافران وسیل زدگان احتمالی خواهد بود.
وی از اختصاص سالنهای شهید پایدار ،نه دی ،کوثر ،3000نفری علی آباد یاسوج و پیش بینی خوابگاههای هیات های ووشو ،کونگفو،ژیمناستیک ،هیات همگانی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و حادثه دیدگان سیل خبر داد و اظهار داشت :با تشکیل کمیته و ستاد بحران ،معاونین بهمراه مسئولین ستادی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستانها بصورت شیفت بندی شبانه روز درمحل ادارات حضور داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه واتفاق آماده کمک و امداد رسانی خواهند بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/117713/با-توجه-به-دستور-وزیر-ورزش--و-جوانان-،-40-مکان-ورزشی-کهگیلویه-وبویراحمد-در-بارش-باران-و-سیل-احتمالی،آماده-پذیرایی-از-مسافرین-نوروزی-است
بستن   چاپ