آریا جوان
علوی در جلسه مدیریت بحران ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد :
همه امکانات و مکان های ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در اختیار مسافران نوروزی می باشد
جمعه 9 فروردين 1398 - 21:56:44
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :کلیه نیروها ، امکانات و مکانهای ورزش و جوانان استان در اختیار مسافران نوروزی و آسیب دیدگان سیل اخیر در استان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :کلیه نیروها ، امکانات و مکانهای ورزش و جوانان استان در اختیار مسافران نوروزی و آسیب دیدگان سیل اخیر در استان قرار گرفته است.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ستاد بحران ورزش و جوانان استان که صبح امروز جمعه نهم فروردین ماه و با حضور معاونین و مسئولین ستادی اداره کل برگزار شد گفت :
رسالت مدیران و مسئولین در جمهوری اسلامی ایران ایجاد امنیت روانی برای مردم در شرایط بحرانی کشور است .
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رسالت اصلی دستگاه ورزش استان در سیل اخیر را اسکان مسافران و ارایه خدمات ذکر کرد و از آمادگی همه نیروها ،امکانات اداری و مکانهای ورزشی در کمک به سیل زدگان و مسافران نوروزی خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ادامه داد:
بعد از وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، اداره کل ورزش و جوانان استان با آمادگی کامل در کنار دیگر نهادها و دستگاههای امداد رسان در کنار مسافران و حادثه دیدگان سیل اخیر در استان بود و با بسیج کارکنان ،امکانات و مکانهای ورزشی به یاری این عزیزان شتافت.
مدیرارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان تاکید مقام عالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی این وزارتخانه و ادارت کل در حوادث بحرانی گفت: همه اماکن ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد در اختیار مسافران نوروزی و آسیب‌ دیدگان ناشی از سیل قرار گرفت و امکانات رفاهی مطلوبی برای رفاه این عزیزان فراهم شد .
علوی از آمادگی کامل هیات های قایقرانی ،نجات غریق ،پرورش اندام ،هیات ورزش های همگانی استان و شهرستانها ،اتومیبلرانی ،کوهنوردی ،انجمن های ورزشی ،کاراته ،ووشو ،هیات رزمی ،کونگفو ،هیات پرشکی ورزشی ،روستایی و عشایری و سایر هیات های استانی جهت حضور در مناطق سیل زده و کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر در استانهای مازندران و گلستان خبر داد.
وی از تشکیل ستاد بحران ورزش و جوانان استان با حضور معاونین ،مسئولین ستادی و روسای هیات های استانی در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت : به همه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و روسای هیات های استانی ابلاغ شد که آمادگی مقابله با بحران را داشته باشند .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان ظرفیت باشگاه‌های ورزشی استان تصریح کرد: درصورت نیاز از زیرساخت‌ها و توانمندی باشگاه‌های ورزشی استان استفاده خواهد شد، همچنین سازمان های مردم نهاد و سمن‌های جوانان استان در برنامه‌ریزی برای مقابله با شرایط بحرانی و در جهت تامین نیروی انسانی متخصص برای حوادث مشابه ثابت کردند که توانایی زیادی دارند .
علوی از تعامل خوب دستگاه ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با استانداری ،ستاد بحران استان و فرمانداری شهرستان‌های مختلف خبر و تصریح کرد:جامعه ورزش و جوانان استان همچون رویدادهای مهم کشوری از هیج کوششی در جهت تامین امنیت و آسایش هموطنان کوتاهی نکرده و در همه صحنه ها در کنار مردم قدر شناس استان و کشور خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/117714/همه--امکانات-و-مکان-های-ورزش-و-جوانان-استان-کهگیلویه-وبویراحمد-در-اختیار-مسافران-نوروزی-می-باشد
بستن   چاپ