آریا جوان
دکتر سلطانی فر در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر خواستار شد؛
آماده باش کامل هیات های ورزشی و سمن های استان بوشهر با ورود سامانه بارشی جدید در جنوب کشور
شنبه 10 فروردين 1398 - 12:18:20
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن تشکر از عملکرد به موقع و هماهنگ جامعه ورزش این استان در روزهای اخیر خواستار آماده باش کامل هیاتهای ورزشی و سمنهای جوان استان بوشهر با ورود سامانه ی بارشی جدید در جنوب کشور شد و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ پس از تماس تلفنی وزیر ورزش و جوانان و ابلاغ دستورات لازم برای کمک به ستاد بحران، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از همه ی هیاتهای ورزشی و سمنهای جوان استان خواست تا خروج کامل سامانه ی بارشی از استان و رفع خطر سیلاب در آماده باش کامل بوده و تمام ظرفیت های خود را برای همکاری با ستاد بحران و کمک به هموطنان به کار گیرند.
:پیش از این نیز همزمان با ورود سامانه ی بارشی روزهای اخیر در جنوب کشور تمام سالنهای ورزشی ایمن اداره کل ورزش و جوانان در شهرهای مختلف استان برای اسکان اضطراری به روی مسافران باز شد.
:اینبار نیز با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و ورود سامانه جدید از روز یکشنبه جلسه ی هماهنگی و برنامه ریزی امروز شنبه با حضور روسای هیاتهای ورزشی و سمنهای جوان و روسای ادارات شهرستانها در مرکز استان برگزار می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/118131/آماده-باش-کامل-هیات-های-ورزشی-و-سمن-های-استان-بوشهر-با-ورود-سامانه-بارشی-جدید-در-جنوب-کشور
بستن   چاپ