آریا جوان
همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور؛
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت بحران در اداره کل ورزش و جوانان بوشهر برگزار شد
شنبه 10 فروردين 1398 - 15:52:00
آریا جوان - با توجه به اعلام آمادگی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برای کمک رسانی و اسکان اضطراری مسافران در صورت بارندگی های شدید پیش بینی شده در استان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت بحران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، معاونان، هیاتهای ورزشی، سمن های جوان و روسای ادارات ورزش شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مدیریت بحران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر، معاونان، هیاتهای ورزشی، سمن های جوان و روسای ادارات ورزش شهرستانها در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید بهشتی بندر بوشهر برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این جلسه ضمن تشکر از هیاتها و ادارات ورزش شهرستانهایی که در بارندگی اخیر در اسکان مسافران عملکرد شایانی داشتند بر همراهی و هماهنگی کامل هیاتها و سمنهای جوان با هلال احمر و ستاد بحران استان تاکید کرد و گفت: همه ی هیاتهای ورزشی و سمن های جوان تمام امکانات و ظرفیتهای خود را برای یاری رساندن به مردم و مسافران در شرایط پیش رو به کار گیرند.
بهروزیانفرد با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت بر یاری رسانی و آمادگی کامل جامعه ورزش و سمن های جوان استانها افزود: هرچند امیدواریم بارش های پیش رو خطری برای هم استانی ها و مسافران ایجاد نکند اما تمام سالنهای ورزشی ما در شهرستان های مختلف و ظرفیتهای ورزشی ما اعم از نجات غریق، قایقرانان، کوهنوردان، هیات پزشکی ورزشی و سایر هیاتهای مرتبط با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده در آمادگی کامل به سر میبرند.
در این نشست که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشت؛ روسای شهرستانها و نمایندگان هیاتهای قایقرانی، نجات غریق، کوهنوردی و پزشکی ورزشی گزارشی از آمادگی نیروهای خود ارائه کردند.
بنابر پیش بینی های هواشناسی سامانه ی بارشی شدید دیگری از یکشنبه مناطقی از کشور از جمله جنوب و جنوب غرب را در بر خواهد گرفت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/118234/جلسه-هماهنگی-و-برنامه-ریزی-مدیریت-بحران-در-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-بوشهر-برگزار-شد
بستن   چاپ