آریا جوان
خرید و فروش لکسوس nx 200t مدل 2015 در سایت دیوار
شنبه 10 فروردين 1398 - 16:06:44
آریا جوان - لکسوس در سال 2015، مدل nx 200t که یک کامپکت کراس‌اور بود را به بازار عرضه کرد که همه را به هیجان می‌آورد. این مطلب توسط سایت دیوار تهیه شده است.

nx با رقبایی همچون آکور rdx ، لینکلن mkc و آئودی Q5 رقابت می‌کند. مدل nx از دسامبر سال 2014 وارد بازار آمریکا شد. این ماشین هم‌اندازه لکسوس اصلی یعنی 300 rx و nx 300h هیبریدی است. در این مدل دو محور چرخ‌های عقب برقی هستند و هیچ میل شفتی در عقب وجود ندارد. مدل nx 200t توربو است. عملکرد سیستم تعلیق ورژن f اسپرت کمی خشک‌تر و دارای حالت‌های متفاوت رانندگی است. درضمن جی مترهم دارد. جلو پنجره آن خشک‌تر شده و تغییرات دیگری هم در ظاهر آن ایجاد شده ولی قدرت آن تغییری نکرده؛ درواقع جلو پنجره بزرگ درست روی دماغه nx قرار گرفته است. در طرفین جلوپنجره ورودی‌های هوا به شکل زیبایی تعبیه شده‌اند و در بالای این ورودی ها چراغ های ال‌ای‌دی خوش ترکیب قرار گرفته‌اند. خطوط روی بدنه خودرو به طرز شگفت‌انگیز زیبا هستند به‌طوری‌که در نیمه پایین سطح جانبی حجاری شده است.
در لکسوس nx 200t فضای داخلی بسیار زیبا و مدرن است و ظاهر عضلانی‌تری نسبت به مدل rx دارد؛ یک تاچ‌پد جای کنترل را در فضای کنسول گرفته است. صندلی‌ها به‌خوبی شما را پشتیبانی می‌کنند. چرم مصنوعی آن‌ها از چرم واقعی حس بهتری دارد. فضای پا و سر در عقب خودرو برای بزرگسال راحت است و با اینکه برآمدگی وسط کمتر شده، می‌توان گفت که درواقع 2 بزرگسال به‌راحتی می‌تواند عقب خودرو بنشیند اما برای سه نفر تنگ است. صندلی‌های عقب می‌توانند تا شوند و فضای مسطحی را در صندوق عقب ایجاد کنند؛ درواقع می‌توان گفت لکسوس به تعداد نفرات و میزان حمل بار توجه زیادی نداشته و حداکثر فضای بارآن 2.7 متر مکعب است. موتور این مدل 2 لیتری 4 سیلندر، 235 اسب‌بخار قدرت دارد و بنزین سوپر مصرف می‌کند؛ موتور این خودرو می‌تواند از استاندارد اتو سایکل به اتکینسون سایکل تغییر کند تا مصرف سوخت بهتری داشته باشد. سری f اولین خودرو لکسوس است که هنوز خیلی جا نیفتاده و طراحی خود لکسوس است، مهندسین لکسوس همچنان بر جعبه‌دنده 6 سرعته اصرار دارند. از آپشن‌های لکسوس nx 200t می‌توان جعبه‌دنده 6 سرعته، پدال پشت فرمان، تک دیفرانسیل در جلو، فرمان پذیری خوب و طبق گفته لکسوس شتاب 0 تا 100 آن در 7.2 ثانیه به دست می‌آید؛ نام برد. مدل‌های دو محور کمی سریع‌تر هستند. کنترل رانندگی f اسپرت کمی سخت است؛ اما دینامیک راحت‌تری دارد. در پیچ‌‌ها نسبت به c200 و h300 حس ورزشکارانه‌تر و همچنین در سرعت‌های بالا پایداری خوبی دارد.
مصرف سوخت nx 200t در شهر 10.6 لیتر و در بزرگراه 8.4 لیتر است. صدای داخل کابین در مدل nx 200t در سرعت 110 کیلومتر بر ساعت بسیار کم است؛ اما اگر حالت اسپرت، سیستم کنترل صدای هوشمند را فعال کنید، صدای موتور داخل کابین شنیده می‌شود. باتوجه‌به اینکه سایت دیوار هم‌اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو لکسوس nx 200t به آگهی های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/118246/خرید-و-فروش-لکسوس-nx-200t-مدل-2015-در-سایت-دیوار
بستن   چاپ