آریا جوان
روز بزرگی ورزش ایران
نماد وحدت و انسجام ورزشی را می توان در شهرآورد فوتبال پایتخت یافت
شنبه 10 فروردين 1398 - 17:22:04
آریا جوان - آنجا که در هشتاد و نهمین مصاف سنتی بین پرسپولیس و استقلال با وجود همه کری خوانی های رایج بین هواداران دو تیم اما میهن دوستی و عشق به ایران اسلامی موج می زند .

در دهمین روز از سال 98 بار دیگر مصاف استقلال و پرسپولیس حدود یکصد هزار عاشق فوتبال ایران را به ورزشگاه آزادی کشانده بود تا جادوی فوتبال بار دیگر در ایران غوغای یک تفریح سالم را به منصه ظهور برساند .
یک بازی 90 دقیقه ای ‌ بین دو‌تیم ریشه دار فوتبال ایران در ابعاد مختلف بیانگر بزرگی ورزش ایران است .
این بازی با وجود رقابت شدید نشان دهنده سرمایه عظیم انسانی در ورزش ایران است .
سرمایه ای که همانا هواداران هستند و در سراسر ایران تابلوی حمایت از تیم های مختلف را برافراشته اند تا تنور ورزش را با پشتیبانی صادقانه خود گرم نگاه دارند .
هوادارانی که فقط هوادار فوتبال نیستند و عاشقانه ایران را دوست دارند بطوریکه در مواقع بحران ها حمایت واقعی از کشور را به معنای واقعی نشان دادند .
چند روز پیش در شهرآورد اصفهان عواید بلیط فروشی صرف کمک به سیل زدگان شد و در این بازی نیز حمایت و پشتیبانی از سیل زدگان بین آبی دوستان و طرفداران قرمز مشهود بود .
آنچه مسلم است شهرآورد پایتخت امتیازی با ارزش تر از برد و باخت برای ورزش ایران به همراه دارد و همانا عشق و تعصب به ایران است که در عرصه ورزش نمود خاصی یافته است .
عرصه ورزش نمادی از باهم بودن مردم ایران است که در تنگناها به بهانه فوتبال و با نشاط و تفریح سالم ، عزت و بزرگی را برای کشور پدید آورده اند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/118248/نماد-وحدت-و-انسجام-ورزشی-را-می-توان-در-شهرآورد-فوتبال-پایتخت-یافت
بستن   چاپ