آریا جوان
دانشکده علوم پزشکی آبادان جشنواره فرهنگی (داستان، شعر و عکس) برگزار می کند
چهارشنبه 19 مهر 1396 - 8:16:51 AM
پرتال دانشگاهی کشور
جوانان نیوز -

دانشکده علوم پزشکی آبادان جشنواره فرهنگی (داستان، شعر و عکس) برگزار می کند
نخستین جشنواره داستان، شعر و عکس با عنوان «شرجی و آیه‌های تماشا» به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار می شود.
به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دانشکده علوم پزشکی آبادان، در این جشنواره تمام کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان، دانشگاه‌های فعال شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مجاز به ارسال آثار خود هستند.
در بخش شعر موضوع آزاد است، محدودیت قالب برای ارسال شعر وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر 3 اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. به 5 نفر از برگزیدگان این بخش لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا می‌شود.
در بخش داستان این جشنواره نیز موضوع آزاد است و هر نویسنده می‌تواند 3 داستان کوتاه خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کند. داستان‌‎های ارسالی نباید از 800 کلمه کمتر و از 3 هزار کلمه بیشتر باشند.
در بخش عکس نیز موضوع آزاد است و آثار ارسالی می‌توانند سیاه و سفید و یا رنگی باشند و تنها به صورت فایل ارائه شوند. هر عکاس می‌تواند حداکثر 5 تک عکس ارائه دهد. به نفرات برگزیده بخش عکس نیز تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا می‌شود.
شرکت‌کنندگان در رقابت شعر و داستان برای حضور در بخش ویژه می‌توانند یک قطعه شعر و یک داستان خود را با رعایت شرایط ذکرشده در بخش آزاد، با موضوع «بهداشت و سلامت در دفاع مقدس» ارسال کنند.
آخرین مهلت ارسال آثار پایان وقت اداری روز 30 آبان 96 است. آیین اختتامیه نخستین جشنواره داستان، شعر و عکس دانشکده علوم پزشکی آبادان آذرماه سال 96 برگزار می‌شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11927/دانشکده-علوم-پزشکی-آبادان-جشنواره-فرهنگی-(داستان،-شعر-و-عکس)-برگزار-می-کند
بستن   چاپ