آریا جوان
پیام تلفنی دکتر سلطانی فر به اجتماع امدادیاران ورزش و جوانان کرمانشاه:
با همت بالا و تمام توان از این آزمایش سخت سربلند بیرون می آییم / جامعه ورزش و جوانان در تمام کشور آماده خدمت رسانی است
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 13:48:51
آریا جوان - دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی تلفنی به صورت زنده از تلاش و اهتمام جامعه ورزش و جوانان کشور و استان کرمانشاه در انسجام و سازماندهی نیروهای متخصص و قهرمانان و جوانان به‌منظور امداد رسانی به سیل زدگان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛دکتر سلطانی فر در این پیام که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و در اجتماع امداد یاران ورزش و جوانان پخش شد،اظهار کرد:به دنبال بارشهای رحمت الهی طی فروردین ماه سالجاری در کشور و در کنار برکاتی که این بارش ها برای توسعه اقتصادی و رونق تولید داشته است متاسفانه با این حجم باعث شد جمعی از هموطنان ما دچار مشکلاتی و خساراتی شدند که باعث تاسف کل جامعه ایران شد.
وی اظهار کرد:همه ما وظیفه داریم و باید تلاش کنیم این خسارت ها را با سازماندهی و انسجام برای کاهش مشکلات ناشی از سیل همت کنیم.
وزیر ورزش و جوانان افزود:در روزهای کذشته شاهد شکوه حماسی از حضور ارزشمند مردم عزیز ایران و بالاخص قهرمانان و ورزش کاران و جوانان عزیز در سازمان های مردم نهاد در عرصه کمک رسانی و وحدت ملی بودیم.
دکتر سلطانی فر در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در عرصه ورزش و جوانان به‌منظور کمک رسانی و کمک های صورت گرفته اظهار کرد:در وزارت ورزش و جوانان از روز اول فروردین 98 ستاد ملی مدیریت بحران را تشکیل دادیم و این ستاد به مرور با همت استانها ی در خطر و معرض سیل نیز تشکیل و کارها را دنبال کردیم. :small_red_triangle_down: وی افزود:هم اکنون 800 سالن ورزش ی مسقف در سراسر کشور در اختیار ستادهای مدیریت بحران قرار گرفته اند که بر اساس آخرین اطلاعات تاکنون 400 سالن مورد استفاده قرار کرفته است. :small_red_triangle_down: دکتر سلطانی فر خاطر نشان ساخت:تا این لحظه سازمان های مردم نهاد،هیاتها،فدراسیون های ورزش ی،پرسنل ورزش و جوانان و یکایک اعضای این خانواده بزرگ تلاش های زیادی انجام داده اند.و هم اکنون نیز خود را بسیج میکنیم که برای روزهای آتی و مشکلات احتمالی آماده باشیم. :small_red_triangle_down: وی تامید کرد:باید تلاش کنیم سازماندهی شده و با انسجام آمادگی خود را برای مقابله با هر مشکلی آماده کنیم. از هیاتها و سمن ها میخواهم فعال باشند تا انشالله در این آزمایش بزرگ هم سربلند بیرون بیاییم. :small_red_triangle_down: دکتر سلطانی فر در پایان اظهار امیدواری کرد:امیدوارم این موج‌بارش ها با کمترین مشکل و خسارت برای مردم عبور کند و چنانچه مشکلاتی باشد جامعه ورزش و جوانان با تمام توان تلاش خواهد کرد مشکلات را رفع نمای

http://www.javanannews.ir/fa/News/119283/با-همت-بالا-و-تمام-توان-از-این-آزمایش-سخت-سربلند-بیرون-می-آییم---جامعه--ورزش--و--جوانان--در-تمام-کشور-آماده-خدمت-رسانی-است
بستن   چاپ