آریا جوان
نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل به صورت تصادفی فاش شد
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 13:51:37
آریا جوان - نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل بانام ایرپاد 2 معرفی شد اما برخلاف انتظار، پیشرفت چشمگیری نداشت؛ بااین‌حال به‌صورت تصادفی نسل جدیدی از آن فاش شده است .

نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم اپل ، یکی از اصلی‌ترین انتظار کاربران را برطرف نکرده است. بازهم در این نسل شاهد استفاده از تک‌رنگ سفید هستیم که اپل به آن کاملاً بی‌اعتنایی کرده است. اپل اعتقاد دارد ایرپاد 2 درزمینهٔ سخت‌افزار عملکرد بهتری پیداکرده بااین‌حال بسیاری از کاربران در تجربه اولیه تفاوتی را احساس نکرده‌اند. یکی دیگر از تغییراتی که انتظارش را داشتیم، اضافه کردن کیس محافظ باقابلیت شارژ بی‌سیم بود که خوشبختانه اضافه شد . براساس گزارش منتشرشده از سوی متخصصان نرم‌افزار 9 to5Mac ، اپل در نسخه iOS 12.2 انیمیشنی را به‌جا گذاشته است که به‌صورت تصادفی نسل جدید هدفون واقعاً بی‌سیم اپل را بانام « Powerbeats » نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصویر زیر شاهد هستید، اضافه شدن رنگ مشکی و تغییر ظاهر در شکل کلی، دو تغییر بنیادین آن به شمار می‌رود .
نسل جدید هدفون بی‌سیم اپل</h4>">
نسل جدید هدفون بی‌سیم اپل</h4>">
نسل جدید هدفون بی‌سیم اپل</h4>">
نسل جدید هدفون بی‌سیم اپل</h4>">

ازنظر ظاهری، Powerbeats Pro شباهت بسیار زیادی به Powerbeats 3 دارد و به نظر می‌رسد باتوجه‌به مالیکت اپل بر شرکت بیتس ، پس از چند سال قرار است محصولی اختصاصی با فرمت ایرپاد برای محصولات اپل معرفی شود. همانند ایرپاد 2 ، در پاوربیت از نسل جدید تراشه H1 استفاده‌ شده تا به دستور صوتی «Hey Siri» حساس باشد. استفاده از این تراشه به‌معنی عمر باتری بهتر و کاهش تأخیر در زمان اتصال به دستگاه‌های مربوط است؛ البته این را نیز به شما می‌گوید که از این پس تنها دو انتخاب میان AirPods 2 و Powerbeats Pro دارید ! اگر قرار باشد Powerbeats Pro همانند Powerbeats 3 قیمت‌گذاری شود، باید منتظر برچسب قیمتی 199 دلار باشیم. رونمایی از این محصول می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای کاربران اپل باشد که در انتخاب هدفون کاملاً بی‌سیم سازگار با iOS دامنهٔ انتخاب بهتری پیدا خواهند کرد. نظر شما در مورد این محصول چیست؟ آیا به‌زودی شاهد تغییر هدفون‌های سنتی اپل در جعبه محصول خواهیم بود؟

http://www.javanannews.ir/fa/News/119290/نسل-جدید-هدفون‌های-بی‌سیم-اپل-به-صورت-تصادفی-فاش-شد
بستن   چاپ