آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :
همه اماکن ورزشی استان در اختیار مسافران نوروزی قراردارد
يکشنبه 11 فروردين 1398 - 18:25:37
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: یکی از رسالت مدیران و مسوولان در جمهوری اسلامی ایران ایجاد امنیت روانی برای مردم در شرایط بحرانی کشور است.

محمودرضاامیاری امروز درجلسه ستاد مدیریت بحران اداره کل اظهار کرد: یکی از رسالتهای مدیران و مسوولان در جمهوری اسلامی ایران ایجاد امنیت روانی برای مردم در شرایط بحرانی کشور است.
وی ادامه داد: بعد از وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان آمادگی رویارویی با شرایط بحرانی را داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان تاکید مقام عالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی این وزارتخانه در حوادث بحرانی گفت: همه اماکن ورزشی مسقف و روباز استان هرمزگان در اختیار مسافران نوروزی و آسیب‌ دیدگان ناشی از سیل قرار می گیرد و امکانات رفاهی مطلوبی برایشان فراهم می شود.
وی در ادامه بیان کرد: به همه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان ابلاغ شد که ستاد مقابله با بحران رادر ادارات تشکیل دهند.
امیاری به تعامل مناسب و سازنده اداره کل ورزش و جوانان استان با هیاتهای ورزشی اشاره و تاکید کرد: همه هیات‌های ورزشی هرمزگان برای کمک به سیل زدگان اعلام آمادگی کردند.
وی با بیان ظرفیت باشگاهها و مجموعه های ورزشی استان تصریح کرد: درصورت نیاز از زیرساخت‌ها و توانمندی باشگاه‌های و مجموعه های ورزشی استان استفاده خواهد شد همچنین سمن‌های جوانان استان در برنامه‌ریزی برای مقابله با شرایط بحرانی و در جهت تامین نیروی انسانی متخصص برای حوادث مشابه ثابت کردند که توانایی زیادی دارند.
امیاری ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان تعامل بسیار خوبی با ارکان استانداری و فرمانداران شهرستان‌های مختلف دارد و به همه اعلام آمادگی کرده است که هر کمکی در زمینه تامین نیروهای انسانی و مدیریتی و قرار دادن اماکن،سالن های و زیر ساخت‌های ورزشی نیاز دارند به آن‌ها داده شود.
وی در توصیه به جامعه ورزش استان گفت: ساماندهی منابع مالی باید به هلال احمر سپرده شود چون آن‌ها توزیع منابع را به صورت متوازن انجام می‌دهند و اینگونه از موازی‌کاری پرهیز می‌شود پس جامعه ورزش کمک‌های مردمی خود را با کد دستوری # 112*780 به همراه شماره کارت 6104337999999996 بانک ملت و نیز 5894631850259730 بانک رفاه به نام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.
گفتنی است این جلسه با حضور روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها،هیئت های ورزشی استان و سازمانهای مردم نهاد در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/119307/همه-اماکن-ورزشی-استان-در-اختیار-مسافران-نوروزی-قراردارد
بستن   چاپ