آریا جوان
حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در مدیریت بحران استان کهگیلویه وبویراحمد و همراهی با مسئولین استانی
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 11:43:19
آریا جوان - حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان در مدیریت بحران استانداری و همراهی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون استانداری در بازدید از مناطق آسیب دیده سیل یاسوج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان در مدیریت بحران استانداری و همراهی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون استانداری در بازدید از مناطق آسیب دیده سیل یاسوج خبر داد.
آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان با بیان این خبر افزود:
امروز دوشنبه 12 فروردین ماه علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در محل مدیریت بحران استانداری با مدیران و مسئولین و کارشناسان این حوزه دیدار و گفتگو کرد .
حاتمی افزود:در این دیدار علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه زارعی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فیلی معاون امور عمرانی استانداری عازم روستای دارشاهی شهرستان بویراحمد شدند و ضمن حضور در گلزار شهدای روستای دارشاهی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ، از نزدیک از وضعیت آسیب های وارده به این روستا در بارش های امروز بازدید کردند.
روستای دارشاهی در 25کیلو متری شمال شهر یاسوج قرار دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/119373/حضور-مدیر-کل-ورزش-و-جوانان-استان-در-مدیریت-بحران-استان-کهگیلویه-وبویراحمد-و-همراهی-با-مسئولین-استانی
بستن   چاپ