آریا جوان
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان :حضور مقتدرانه در المپیک 2020 هدف نهایی است/تمرکز ویژه برای رفع کمبود فضاهای ورزشی روستایی
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 12:29:12
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حضور گسترده و مقتدرانه در المپیک 2020 یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان است.

به کزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر سلطانی فر که به همراه دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در سفر دوره ایی به استان های در معرض سیلاب سفر کرده است ظهر امروز در حاشیه بازدید از سدهای دز و کرخه، اظهار کرد: حضور گسترده و مقتدرانه در المپیک 2020 یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان است.
وی با بیان اینکه برگزاری المپیاد استعداد ورزشی یکی از مهمترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است، گفت: سال گذشته توانستیم این المپیاد را پس از سال‌ها توقف در رده سنی 12 تا 15 سال برگزار کنیم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: 400 نفر از سراسر کشور در این المپیاد شرکت کرده و امسال هم این المپیاد با هدف استعداد یابی و توسعه ورزش کشور برگزار می شود.
دکتر مسعود سلطانی فر با اشاره به افزایش اماکن ورزشی بیان کرد: هشت هزار و 700 مکان ورزشی در کشور وجود دارد که مستقیم زیر نظر وزارت ورزش هستند و در کنار آن سه هزار مجموعه ورزشی متعلق به نیروهای مسلح، شهرداری ها و آموزش و پرورش است که همه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
او با اشاره به کمبود فضای ورزشی در روستاها افزود: در بخش های روستایی شاهد کمبود فضای ورزشی هستیم و تمرکز ویژه ای برای رفع این کمبود و ایجاد عدالت در این زمینه داریم.
دکتر مسعود سلطانی‌فر در پایان گفت: امسال با تمرکز بر اجرای طرح‌های نیمه تمام به دنبال جهشی در خدمت رسانی است. گفتنی است روز گذشته معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان از سدهای دز و کرخه بازدید کردند. در جریان این بازدید دکتر شریعتی استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان نیز حضور داشتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/119378/دکتر-سلطانی-فر-وزیر--ورزش--و--جوانان---حضور-مقتدرانه-در-المپیک-2020-هدف-نهایی-است-تمرکز-ویژه-برای-رفع-کمبود-فضاهای--ورزشی--روستایی
بستن   چاپ