آریا جوان
قابل توجه روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان ها، هیئت های ورزشی و سمن ها
تشکیل مجدد ستاد کمک به مناطق سیل زده کشور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران
سه شنبه 13 فروردين 1398 - 17:47:21
آریا جوان - طبق دستور وزیر ورزش و جوانان، فعالیت ستاد جمع آوری و ارسال کمک ها به مناطق سیل زده ویژه استان لرستان در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، بار دیگر با تشکیل ستاد جمع آوری کمک ها به ویژه اقلام اولیه بهداشتی، مواد غذایی و گرمایشی توسط ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان تهران با قدرت و همت بیشتری به سیل زدگان استان های جنوب(لرستان و خوزستان) کمک و یاری خواهیم رساند.
در همین راستا و با تشکیل ستاد جمع آوری و ارسال کمک ها به دبیری رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق، مقرر شد کمک های ذکر شده در اسرع وقت به ستاد جمع آوری کمک ها واقع در اداره کل و اداره ورزش و جوانان شمال شرق ارسال گردد.
حسب دستور وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش وجوانان استان تهران، طی دو روز آینده اقلام مورد نیاز تهیه و به مناطق سیل زده ارسال می گردد. در این خصوص حوزه ها، شهرستان ها و هیئت های ورزشی استان می بایست محلی را در یکی از ورزشگاه های تحت پوشش مشخص و نسبت به جمع آوری اقلام اقدام کنند.
مواد غذایی شامل کنسروی خام وفاسد نشدنی، مواد بهداشتی، چادر مسافرتی، فرش، زیر انداز، پتو و وسایل گرم کننده،خواهد بود.
بنا به همین گزارش، طی حکمی از سوی گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران،جعفر زرنگار به عنوان دبیر ستاد کمک جامعه ورزش و جوانان استان تهران به مناطق سیل زده منصوب شد.
در این حکم با اشاره به شرایط استانه ای سیل زده تاکید شده، با استفاده از تمامی ظرفیت موجود در ورزش و جوانان استان تهران،ادارات حوزه ها و شهرستان ها، هیئت ها و سمن ها جهت حمایت از هموطنان با جمع آوری کمک ها اهتمام ویژه ای مبذول گردد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/119391/تشکیل-مجدد-ستاد-کمک-به-مناطق-سیل-زده-کشور-در-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-استان-تهران
بستن   چاپ