آریا جوان
گفتگوی اختصاصی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با استاندار جدید گلستان
مناف هاشمی: با محوریت اعتدال و وحدت فقط به سمت توسعه استان گلستان حرکت می کنیم/ برنامه های ویژه ای در حوزه های ورزش و گردشگری استان گلستان دارم
چهارشنبه 19 مهر 1396 - 1:10:16 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - استاندار جدید گلستان با تاکید بر محور اعتدال و وحدت حرکت به سمت توسعه استان گلستان را مهمترین هدف خود عنوان کرد.

سید مناف هاشمی استاندار جدید گلستان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز تشکر از لطف و بزرگواری رییس جمهور و حسن اعتماد وزیر کشور و تمام وزرای دولت دوازدهم و حمایت نماینده ولی فقیه و نمایندگان مردم، گفت: این توفیق نصیبم شده است که با حمایت همه گروه های سیاسی تلاش کنیم استان گلستان همچون نامش واقعا گلستان شود.
معاون سابق وزیر ورزش و جوانان با بیان این مهم که فضای رقابت تمام شده است ابراز امیدواری کرد با حمایت همه گروه های سیاسی، استان گلستان رشد کند و توسعه یابد.
سید مناف هاشمی رویکرد وحدت، انسجام و اعتدال را سرلوحه دوران کاری خود عنوان و تصریح کرد: تلاش می کنیم با کمک و تعامل همه اقوام خصوصا سیستانی ها ، ترکمن ها ، شیعه ها و سنی ها زیر چتر رهبری و دولت خدمتگذار و حمایت های نماینده محترم ولی فقیه در استان، کارنامه درخشانی که خشنودی رهبرمعظم انقلاب ، مردم و دولت را به دنبال داشته باشد در پایان دوران مسئولیتم بجا بگذاریم.
معاون سابق توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از همکاران خود در مسئولیت گذشته هدف مهم و عمده خود در استان گلستان را حرکت به سمت توسعه استان گلستان دانست و تاکید کرد: هیچ چیز به جز توسعه در نگاه من نیست چرا که توسعه می تواند زمینه تعامل را بوجود آورد و موجب ورود سرمایه گذاری داخلی و خارجی شود و به اقتصاد کمک کرده و تورم را نیز کاهش دهد.
سید مناف هاشمی موضوع ورزش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ورزش استان گلستان باید از این حالت خارج شود و امیدواریم در اولین اقدام کمپ های ورزش ی به عنوان پایگاه در کشور داشته باشیم .
وی استان گلستان را از لحاظ اقوام و اقلیم ها، بکر خواند و تاکید کرد در زمینه گردشگری و محیط زیست هم برنامه های ویژه ای برای این استان دارد.
سید مناف هاشمی بار دیگر به تلاش برای توسعه استان گلستان با محوریت اعتدال و وحدت تاکید کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/11947/مناف-هاشمی---با-محوریت-اعتدال-و-وحدت-فقط-به-سمت-توسعه-استان--گلستان--حرکت-می-کنیم--برنامه-های-ویژه-ای-در-حوزه-های--ورزش--و-گردشگری-استان--گلستان--دارم
بستن   چاپ