آریا جوان
باهنر اعلام کرد:مصلحت نيست هاشمي رفسنجاني به عرصه انتخابات بيايد/در رابطه با حمايت از ايشان برنامه اي ندارم
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 1:24:40 PM
نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مصلحت نيست، هاشمي به عرصه انتخابات رياست جمهوري بيايد.
محمدرضا باهنر که در نشست خبري با خبرنگاران لرستان با بيان اينکه من در انتخابات 88 به احمدي‌نژاد راي نداده‌ام، گفت: در سال 88 من در ميان نامزدهاي رياست جمهوري فرد اصلحي را نديدم، اما راي خود را به محسن رضايي دادم.
نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: در سال 84 نيز به خاطر اينکه رئيس ستاد انتخابات لاريجاني بودم، باز به احمدي‌نژاد راي ندادم
باهنر با اشاره به اينکه اگر قرار باشد که هاشمي رفسنجاني در انتخابات شرکت کنند تصميم با خودشان است، يادآور شد: من توصيه مي کنم به مصلحت نيست که ايشان مستقيما در انتخابات حضور پيدا کنند.
وي با بيان اينکه اگر هم هاشمي رفسنجاني براي حضور در انتخابات آمد هم خوش آمد، افزود: در رابطه با اينکه از ايشان حمايت کنيم و يا عقب نشيني کنيم چنين برنامه اي نداريم.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه شرايط لازم براي رئيس جمهور شدن در من وجود دارد، تصريح کرد: جزء نيروهاي استثنايي هستم که در اکثر رشته هاي تخصصي حضور داشته ام.
وي اظهار داشت: انتخابات رياست جمهوري آينده يک انتخاباتي سه قطبي است که در آن اصول‌گرايان، اصلاح‌طلبان و کانديدهاي رياست جمهوري فعلي حضور دارند.
باهنر خاطرنشان کرد: کساني که مي‌گويند ما فقط رهبري را داريم و براي ما کافي است، به صراحت مي‌گويم اين‌ها دروغ‌گو هستند.
باهنر يادآور شد: تلاش ما بر اين است که اصول‌گرايان به يک وحدت برسند و يک حماسه سياسي را در کشور خلق کنيم.


http://www.javanannews.ir/fa/News/12/باهنر-اعلام-کرد-مصلحت-نيست-هاشمي-رفسنجاني-به-عرصه-انتخابات-بيايد-در-رابطه-با-حمايت-از-ايشان-برنامه-اي-ندارم
بستن   چاپ