آریا جوان
محمدیان در جلسه با روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان زنجان
هیات های ورزشی باید در راستای گسترش ورزش بانوان بر 4 محور اصلی همگانی، قهرمانی، حرفه ای و کارآفرینی فعالیت کنند
جمعه 21 مهر 1396 - 6:49:56 PM
وزارت ورزش و جوانان
جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ارائه گزارش عملکرد صحیح تنها راه جذب حمایت های مالی از وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، جلسه روسای هیات های ورزشی، نواب رئیس و مسئول ورزش بانوان شهرستان های تابعه استان زنجان با فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد.
محمدیان در این جلسه ضمن تبیین سیاست های کلان ورزش بانوان بر توسعه ی روز افزون ورزش بانوان با توجه به قوانین مندرج در قانون اساسی مصوب شورای عالی فرهنگی تاکید کرد و افزود: فدراسیون ها و در همین راستا هیات های ورزشی بازوان اجرایی وزارت ورزش و جوانان در گسترش و توسعه ورزش و به ویژه ورزش بانوان هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه هیات های ورزشی باید در راستای گسترش ورزش بانوان بر 4 محور اصلی همگانی، قهرمانی، حرفه ای و کارآفرینی فعالیت کنند تصریح کرد: نواب رئیس هیات های ورزشی باید پیشگام اجرای این امر بوده موجب تحقق آن شوند.
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان 3 برنامه ی اختصاصی در بخش 27 صدم ارزش افزوده در دستور کار دارد که شامل:
طرح سنجش قامت و حرکت ( ویژه ی زنان روستایی به دلیل شیوع ناهنجاری های اسکلتی در سنین میانسالی و سالمندی)
طرح فراغت با نشاط با ورزش( برای بانوان شاغل و خانه دار)
ورزش دختران جهت گسترش زیر ساخت های کارآفرینی) طرح حرکت های نمایشی ورزشی (پیرامیدهای
محمدیان با بیان اینکه رسالت اصلی وزارت ورزش و جوانان آموزش ماهیگیری به مخاطبانش است نه اینکه دائما ماهی در اختیار آن ها قرار دهد تصریح کرد:این فدراسیون ها و هیات های ورزشی هستند که باید با تکیه بر خزانه ی مدیریت، توانایی، استعداد و ایده های لایتناهی خود محصول ورزش اعم از کالا و خدمات را به وجود آورند و محصول ورزش باید مولد و شرشار از کارآفرینی باشد.
وی بر توسعه ی بخش توریسم ورزشی بویژه در روستاها تاکید کرد وافزود: از رشته های مختلف ورزشی و با پتانسیل عظیم فرهیختگان موجود در هر رشته و هر شهر و استان می توان در این عرصه فعالیت های گسترده ای انجام داد که علاوه بر گسترش ورزش, اقتصاد و سیاست را هم تحت الشعاع قرار خواهد داد.
این مسئول ورزشی با اشاره به ضرورت استفاده از بانوان در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها اظهار داشت: در این راستا نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که بزودی ظهور و بروز خواهد یافت.
محمدیان با اشاره به اینکه هر هیئت باید آمایش های ویژه ی خود رادر عرصه های مختلف داشته باشد و براساس برنامه ی مدون خود برای کسب درآمد و موفقیت و گسترش افتخارآفرینی های ورزشی اش تلاش کند افزود: بزرگترین هدف هر هیئت ورزشی باید جوانان، بانوان شاغل و خانه دار، کودکان و سالمندان باشد و باتوجه به اینکه جامعه ی ایران رو به سوی سالمندی می رود باید سازه های ورزشی سالمندی را در کشور پرورش دهیم و زیر ساخت های مربوط به این موضوع را مهیا کنیم .
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: هر نوع حمایت و کمکی از سوی وزارت ورزش و جوانان تنها شامل هیات هایی می شود که عملکرد موفق تری داشته باشند و گزارش های صحیح و کاملی ارائه کرده باشند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/12006/هیات-های-ورزشی-باید-در-راستای-گسترش-ورزش-بانوان-بر-4-محور-اصلی-همگانی،-قهرمانی،-حرفه-ای-و-کارآفرینی-فعالیت-کنند
بستن   چاپ