آریا جوان
اقدامات کلی و ستادی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در سال 97 (بخش دوم)
شنبه 17 فروردين 1398 - 12:25:47
آریا جوان - معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اقدامات کلی و ستادی خود در سال 97 را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با توجه به فرار رسیدن سال جدید، معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اقدامات کلی و ستادی خود در سال 97 را منتشر کرد که بخش دوم این گزارش را در ادامه می خوانید.
در بخش دوم این گزارش به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی اشاره شده و افزوده است: جلسات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان به ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود که در سال 97 تعداد 5 جلسه با حضور ایشان تشکیل شد.
همچنین تعداد 156 جلسه ستادهای استانی در سال 97 برگزار شده است که نسبت به سال 96 حدود 7 درصد رشد داشته است. در بخش شهرستانها نیز تعداد 1887 جلسه برگزار شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل در حدود 15 درصد رشد داشته است.
همچنین به منظور نظارت دقیق بر برگزاری جلسات و مصوبات آن، سامانه آرشیو الکترونیکی و گزارش گیری ستادهای ساماندهی امور جوانان ایجاد و راه اندازی شده است.
پایش دقیق وضعیت پرسنل حوزه جوانان سراسر کشور و وضعیت استخدامی پرسنل حوزه جوانان شهرستان‌های سراسر کشور برای نخستین بار از دیگر اقدامات در این حوزه بود که با توجه به عدم شفافیت وضعیت منابع انسانی حوزه جوانان استان ها، موضوع بررسی وضعیت تصدی پست های حوزه جوانان استان های سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت که گزارش مربوطه پس از ماه ها پیگیری و عدم همکاری تعدادی از استان ها در خصوص ارسال اطلاعات بروز و به موقع، تهیه و تدوین شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120366/اقدامات-کلی-و-ستادی-معاونت-امور-جوانان-وزارت-ورزش-و-جوانان-در-سال-97-(بخش-دوم)
بستن   چاپ