آریا جوان
حسب دستور وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت
اعلام آمادگی اداره کل ورزش و جوانان البرز برای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده
شنبه 17 فروردين 1398 - 12:25:52
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از آمادگی این اداره کل جهت جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ امیر غفرانی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل اظهار کرد: حسب دستور وزیر ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان البرز از ابتدای مشکلات پیش آمده در اثر سیل برای برخی از هموطنانمان با تمام توان و امکانات در جهت کمک به این عزیزان تلاش کرده است.
وی با اشاره به آماده باش کامل اماکن ورزشی سراسر استان برای اسکان شهروندان و میهمانان نوروزی در طول ایام تعطیلات گفت: هم اکنون نیز تمام تلاشمان‌برای یاری و امداد رسانی به هموطنان سیل زده کشورمان است و در این راستا تمام ظرفیت جامعه بزرگ ورزش و جوانان البرز را بکار گرفته ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز افزود: از تمامی شهروندان خصوصا ورزشکاران، مربیان، جوانان، سازمانهای مردم نهاد و هیئتهای ورزشی می خواهم به هموطنان سیل زده کمک کنند که در این راستا می توانند اقلام و کمک های مورد نظر خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز -واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون، خیابان فرهنگ- تحویل دهند تا از این طریق کمک ها به مناطق سیل زده ارسال شود.
وی با بیان این که "تاکنون حدود چهل دستگاه خودرو آفرود هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی با هماهنگی هلال احمر به همراه وسایل مورد نیاز و مواد غذایی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است" خاطر نشان کرد: هم اکنون چکمه، بیلچه، جارو، بیل، پارو، فرغون، دستکش پلاستیکی، طناب، چسب پهن، لباس کار، بادگیر، مواد شوینده و بهداشتی و گونی از ضروری ترین اقلام لازم و مورد نیاز در استان لرستان و خوزستان برای امدادرسانی به هموطنان می باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120367/اعلام--آمادگی-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-البرز-برای-جمع-آوری-و-ارسال-کمک-های-مردمی-به-مناطق-سیل-زده
بستن   چاپ