آریا جوان
دکتر سلطانی فر در حاشیه بازدید از سالن چند منظوره سام و زال قشم:
سالن ورزش ی سام و زال امسال به بهره برداری می رسد/فاز اول استادیوم فوتبال قشم سال 99 اجرا خواهد شد
شنبه 17 فروردين 1398 - 12:26:37
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم در سال 98 با اعتبارات ملی, استانی و منطقه آزاد قشم سالن چند منظوره سام و زال را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان , دکتر مسعود سلطانی فر در سفر به قشم و در حاشیه بازدید از سالن چند منظوره سام و زال قشم گفت: انشالله بتوانیم سالن سام و زال را با اعتبارات ملی و استانی در سال 98 تکمیل کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: در سال 99 نیز روی استادیوم فوتبال قشم تمرکز می کنیم و آن را در دو فاز اجرا خواهیم کرد که فاز اول آن شامل زمین چمن مصنوعی, رختکن ها و جایگاه تماشاگران با ظرفیت هزار نفر را انشاءالله در سال 99 اجرا خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص زمین چمن فوتبال تختی قشم که نیاز به بازسازی دارد نیز گفت: با کمک مسئولان استان و برآوردی که انجام می شود انشاءالله آن زمین هم بازسازی خواهد شد.
دکتر سلطانی فر در خصوص چگونگی اعتبارات تکمیل سالن سام و زال گفت: این سالن به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که یک سوم آن از اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان , یک سوم آن از طریق اعتبارات استانی و یک سوم دیگر از طریق اعتبارات منطقه آزاد قشم تامین خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120373/سالن--ورزش-ی-سام-و-زال-امسال-به-بهره-برداری-می-رسد-فاز-اول-استادیوم-فوتبال-قشم-سال-99-اجرا-خواهد-شد
بستن   چاپ