آریا جوان
ساعت هوشمند متفاوت Nubia Alpha به‌زودی عرضه می‌شود
شنبه 17 فروردين 1398 - 12:43:36
آریا جوان - به‌زودی، Nubia ساعت هوشمند Alpha را با ویژگی‌های ممتاز و صفحه‌نمایش OLED چهار اینچی به بازار عرضه می‌کند.

نوبیا آلفا (Nubia Alpha) دستگاهی منحصر‌به‌فرد است که تمام قابلیت‌های گوشی همراه هوشمند را دارد؛ ولی این‌بار روی مچ بسته خواهد شد. با نوبیا آلفا می‌توان روند آمادگی جسمانی خود را دنبال کرد و پخش موسیقی و اعلان‌ها را درست مانند گوشی‌های هوشمند کنترل کرد. باوجوداین، آنچه این گجت ساخت Nubia را متفاوت می‌سازد، امکان برقراری تماس و گرفتن عکس و انجام هر کاری است که از گوشی همراه هوشمند بر می‌آید. ظاهرا عرضه‌ی این گوشی هوشمند پوشیدنی، نامی که Nubia تمایل دارد بر این محصول اطلاق کند، 8آوریل (برابر با 19فروردین) در کشور چین و روی تمامی پلتفرم‌های تجارت الکترونیک اصلی برنامه‌ریزی شده است.
مقاله‌های مرتبط:
ZTE از ساعت هوشمند نوبیا آلفا با نمایشگر انعطاف‌پذیر رونمایی کرد نوبیا آلفا؛ گوشی هوشمندی که به مچ دست بسته می‌شود
در رویداد MWC سال گذشته، فرصت کار با ابزار پوشیدنی هوشمند نوبیا آلفا فراهم بود و باوجودآنکه در ساخت آن از برخی ایده‌های ناب استفاده شده بود، انتظارات بیشتری از رابط کاربری و سطح کارایی آن می‌رفت. یکی از نگرانی‌های موجود درباره‌ی این گجت خلاقانه به ابعاد بزرگ نمایشگر بازمی‌گردد که فضای زیادی را روی مچ دست اشغال می‌کند. بااین‌حال، نمایشگر چهار اینچی OLED در ساعت هوشمند آلفا گزینه‌ای با ارزش برای کسانی است که می‌خواهند بیشترین امکانات فناورانه را روی مچ دست خود به یک جا داشته باشند. از سایر ویژگی‌های نوبیا آلفا می‌توان به پردازنده‌ی Snapdragon wear 2100، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، باتری 500 میلی‌آمپرساعتی و کانکتور پینی برای شارژ است. همچنین، دوربینی 5 مگاپیکسلی و لنز f/2.2 در گوشه‌ی سمت راست و درکنار نمایشگر جا خوش کرده و درکنار آن ماژول حسگر همراه‌با تمام دکمه‌های فیزیکی قرار گرفته است. نسخه‌ی سفارشی اندروید نصب‌شده روی نوبیا آلفا کمی حس قدیمی‌بودن را القا می‌کند.
نسخه‌ی وای‌فای نوبیا آلفا فقط با رنگ مشکی عرضه می‌شود و قیمتش 450 یورویی است. البته، قیمت نسخه‌ی طلایی آن با پشتیبانی از سیم‌کارت (e-SIM) درحدود 650 یورو است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120451/ساعت-هوشمند-متفاوت-Nubia-Alpha-به‌زودی-عرضه-می‌شود
بستن   چاپ