آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان همدان:
جامعه بزرگ ورزش وجوانان همدان به کمک سیل زدگان شتافتند
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 10:56:50
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت : پس از بارندگی‌ها و وقوع سیل گسترده در چند استان کشور، جامعه ورزش و جوانان استان همدان با تدارک و اعزام کاروانی از امکانات و تجهیزات به کمک هموطنان سیل زده شتافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، محسن جهانشیر ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه سیل اخیرگفت: اقدامات لازم این اداره کل به همراه تمام ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان و سازمانهای مردم نهاد برای مقابله با هر گونه سیل احتمالی صورت گرفت و در اختیار قرار دادن تمام اماکن ورزشی در راستای حمایت و همراهی ستاد مدیریت بحران استان، پیش بینی و صورت گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت : سمن های حوزه جوانان استان به صورت خودجوش پایگاه هایی جهت جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برپا کردند و به اندازه توان اقلامی و کالاهایی نیز برای سیل زدگان ارسال کردند.
وی افزود: در ابتدای نوروز امسال، جوانان غیور موسسه حضرت علی اکبر(ع) به کمک مردم گلستان شتافتند و با برپایی موکب اقدام به توزیع اقلام ضروری و پخت وعهده های غذایی کرده اند.
محسن جهانشیر تصریح کرد: آفرود سواران رشته اتومبیلرانی و موتورسواری استان نیز در ابتدای وقوع سیل در لرستان به کمک مردم این شهر شتافتند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: همچنین ورزشکاران نجات غریق استان چهاردهم فروردین عازم پلدختر شدند واقدام به کمک رسانی مردم سیل زده این شهرستان کردند و تعدادی اقلام خوراکی از قبیل آب معدنی و نان بین هموطنمان توزیع کردند.
جهانشیر تصریح کرد: ورزشکاران هیات همگانی استان نیز با جمع آوری کمک های نقدی، اقلام ضروری شامل مواد غذایی، آب معدنی و ...را به مناطق سیل زده لرستان ارسال کردند.
وی در پایان ضمن تقدیر از همیاری ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد استان در یاری رساندن به آسیب دیدگان این حادثه افزود: امیدوارم در روزهای آینده شاهد افزایش فعالیت های داوطلبانه باشیم تا بهبود وضعیت آسیب دیدگان تسریع یابد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120596/جامعه-بزرگ-ورزش-وجوانان-همدان-به-کمک-سیل-زدگان-شتافتند
بستن   چاپ