آریا جوان
رسول منعم : جامعه ورزش وجوانان قم به کمک سیل زدگان شتافتند
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 11:53:19
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: بعد از دستور وزیر ورزش و جوانان جامعه ورزش و جوانان استان قم همگام با سایر مردم کشور به کمک سیل زدگان اخیر شتافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسول منعم عنوان کرد: آفرود سواران رشته اتومبیلرانی و موتورسواری با حضور در استان گلستان و لرستان به کمک مردم سیل زده این استان ها رفتند.
وی اظهار کرد: ورزشکاران هیات کشتی، ورزش جانبازان و معلولین و هیات کبدی استان اقلام خوراکی از قبیل برنج، روغن و نان تهیه و به مناطق سیل زده فرستاده و بین هموطنمان توزیع کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: حوزه جوانان استان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این معاونت برپا کردند و اقلام جمع آوری شده را برای سیل زدگان ارسال کردند.
منعم تصریح کرد: در حالی روز جهانی تنیس روی میز در قم برگزار شد که عواید حاصله از این مسابقات به سیل‌زدگان اهدا شد و در اقدامی ارزشمند نفرات برتر این پیکارها جوایز خود را به مردم
سیل زده کشورمان اهدا کردند.
وی خاطر نشان کرد: در اقدامی شایسته دیگر، نفرات برتر جشنواره و المپیاد نوروزی ورزش در بخش خلجستان از دریافت جوایز خود صرف نظر کرده و این مبالغ را به سیل زدگان اخیر کشورمان اهدا کردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120609/رسول-منعم---جامعه-ورزش-وجوانان-قم-به-کمک-سیل-زدگان-شتافتند
بستن   چاپ