آریا جوان
به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی؛
دوچرخه سوار کرمانی در کمپ uci کره جنوبی حضور می یابد
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 12:02:41
آریا جوان - علیرضا رمضانی، دوچرخه سوار کرمانی به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور در کمپ uci راهی کشور کره جنوبی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، از سوی فدراسون دوچرخه سواری علیرضا رمضانی، دوچرخه سوار کرمانی به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور در کمپ uci در کشور کره جنوبی انتخاب شد.
این انتخاب به واسطه ی درخشش و هنرنمایی این دوچرخه سوار شایسته ی کرمانی در رقابت های تور بین المللی ولایت کرمان، که در مجموع به کسب مقام سوم وی منجر شد، صورت گرفته است.
این کمپ با حضور نمایندگانی از سراسر جهان از اول اردیبهشت به مدت یک ماه در کره جنوبی برگزار می شود.
تمرینات پیست، جاده، بدن سازی زیر نظر مربیانی از فدراسیون جهانی دوچرخه سواری و حضور در مسابقات رسمی کره از برنامه های این کمپ است.
علیرضا رمضانی، 18 ماه فعالیت و حضور در رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان، کسب نایب قهرمانی تیمی، حضور در رقابت های قهرمانی کشور جوانان و کسب دو مدال طلا و یک نقره از این رقابت ها، حضور در لیگ باشگاه‌های کشور، کسب جایگاه نایب قهرمانی، حضور در تور بین المللی ولایت کرمان و تجربه ی رقابت در کنار 5 تیم خارجی، کسب مقام نخست تیمی در تور کرمان و سکوی سوم انفرادی در مجموع تور را در کارنامه ی خود دارد.
وی در سال گذشته عضو تیم باشگاه صنعت مس کرمان بوده است و هم اکنون در باشگاه شهرداری کرمان عضویت دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120613/دوچرخه-سوار-کرمانی-در-کمپ-uci-کره-جنوبی-حضور-می-یابد
بستن   چاپ