آریا جوان
مایکروسافت برای رقابت با سیلزفورس آماده‌تر از همیشه است
دوشنبه 19 فروردين 1398 - 14:12:06
آریا جوان - مایکروسافت در رقابت‌های نرم‌افزاری با رقیبی قدرتمند به‌نام سیلزفورس روبه‌رو است که امروز، بیش از همیشه برای شکست آن آمادگی دارد.

مایکروسافت اخیرا با ادوبی قرارداد همکاری امضا کرد تا نرم‌افزارهای فروش و بازاریابی خود را بیش‌ازپیش با آن‌ها هماهنگ کند. همین روند، به ردموندی‌ها امکان می‌دهد تا سیلزفورس را در رقابت‌های نرم‌افزاری پشت‌سر بگذارند. تیموتی هوران، تحلیل‌گر Oppenheimer اعتقاد دارد پیروزی برای غول نرم‌افزاری دور از دسترس نخواهد بود. او بررسی‌های خود را طی یادداشتی به مشتریان شرکت ارائه کرد. ارزش سهام مایکروسافت در سال 2019، تا امروز رشد 18 درصدی را تجربه کرد که نسبت به سال گذشته‌ی میلادی، مجموع رشد 30 درصد را نشان می‌دهد. رشد ارزش سهام شرکت، به‌خاطر توسعه‌ی خدمات و افزایش فروش در بخش آژور و همچنین، توانایی آن‌ها در فروش حق اشتراک سرویس Office 365 بود. فروش آژور نسبت به سال گذشته، 76 درصد رشد داشت. هوران در یادداشت خود می‌گوید که مایکروسافت، بیش‌از همیشه برای تحول دیجیتال آماده است. او اظهارنظر خود را دقیقا پس از خبر همکاری ردموندی‌ها با ادوبی در یکپارچه‌سازی سرویس‌های فروش و بازاریابی ارائه کرد. مایکروسافت با سرویس Dynamics CRM و ادوبی با Experience Cloud در همکاری جدید، داده‌های خود را با هم به اشتراک می‌گذارند و به لینکدین متصل می‌شوند (شرکتی که مایکروسافت در سال 2016 خریداری کرد). تحلیل‌گران اعتقاد دارند هدف اصلی این غول‌های نرم‌افزاری از همکاری، گرفتن سهم بازار از غول خدمات CRM یعنی سیلزفورس بوده است.
کسث ویس، تحلیل‌گر مورگان استنلی قبلا صحبت‌هایی شبیه به هوران داشت. او نیز گفته بود که مایکروسافت با ورود هرچه بیشتر به حوزه‌های نرم‌افزاری، می‌تواند سودددهی بالایی را در سال جاری میلادی تجربه کند. مدیران مورگان استنلی، چندی پیش گزارشی را به‌صورت پیش‌بینی بازار فناوری ارائه کرده بودند که رشد 4.6 درصدی را برای بودجه‌ی بازار فناوری اطلاعات تخمین می‌زد. پیش‌بینی جدید آن‌ها، نسبت به گزارش سه‌ماهه‌ی قبل (4.8 درصد) کاهش داشت. به‌هرحال، همان رشد نیز نشان‌دهنده‌ی فرصت‌های عالی برای شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات است که مایکروسافت به‌عنوان یکی از پیش‌گامان، فرصت خوبی برای بهره‌برداری از آن دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/120627/مایکروسافت-برای-رقابت-با-سیلزفورس-آماده‌تر-از-همیشه-است
بستن   چاپ